سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده اصناف از تسهیلات تبصره ماده ۱۰۰ و بخشودگی مالیاتی

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: استفاده از تسهیلات تبصره ماده ۱۰۰ و بخشودگی مالیاتی فرصت بسیار خوبی برای اصناف است که باید از این ظرفیت ایجاد شده در زمینه بخشودگی جرایم مالیاتی به خوبی استفاده کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،بهروز مهدلو مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان امروز در جمع فعالان صنوف مختلف اصفهان اظهار داشت: همکاری میان اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان و اتاق اصناف سبب شده تا میزان خوداظهاری مودیان مالیاتی به طور محسوسی افزایش پیدا کند.

او افزود: استفاده از تسهیلات تبصره ماده ۱۰۰ و بخشودگی مالیاتی فرصت بسیار خوبی برای اصناف است که باید از این ظرفیت ایجاد شده در زمینه بخشودگی جرایم مالیاتی به خوبی استفاده کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان با اشاره به بسته حمایتی از واحد‌های تولیدی و غیرتولیدی بیان کرد: تدوین این بسته از اقدامات موثری بود که در راستای حمایت از تولید داخلی صورت گرفته است.

او با اشاره به آمار مودیان مالیاتی در استان و شهر اصفهان گفت: ۲۲۰ هزار مودی مالیاتی در استان و ۱۰۰ هزار مودی مالیاتی در شهر اصفهان داریم، هدف ما آموزش این قشر است تا به افزایش آگاهی آن‌ها در زمینه پرداخت مالیات کمک کنیم.

مهدلو تصریح کرد: از اول فروردین سال ۹۹، ۱۵ اتحادیه و ۵۰ واحد شغلی ملزم به استفاده از دستگاه کارت‌خوان برای انجام معاملات خود هستند. در این زمینه فراخوانی ارائه شد و ۱۵ اتحادیه صنفی در این راستا اقدام کردند، با هدف اجرای طرح جامع مالیاتی همه مشمولان باید دراین زمینه اقدام کنند.

انتهای پیام/م

 

تعدادی از صنوف اصفهان از ابتدای سال ۹۹ ملزم به استفاده از کارت‌خوان می‌شوند

برچسب ها: اصناف ، مالیات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.