سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فارمکس ۲۰۲۰ توسعه‌ای در صنعت داروسازی و تکمیل زنجیره تأمین کشور

دومین نمایشگاه تخصصی فارمکس نماشیگاهی با رویداد بزرگ صنعت داروسازی، اسفند ۹۸ برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی نمایشگاه فارمکس؛ توانمندی‌های صنعت داروسازی کشور در حوزه‌های مواد موثره دارویی، تجهیزات داروسازی، سرمایه انسانی متخصص و دانش فنی تولید از یک سو و تحریم‌های ظالمانه دشمنان ایران از سوی دیگر و همچنین سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی کشور توانسته با هدف ارائه توانمندی‌های صنعت داروسازی در عرصه بین المللی یک گردهمایی در صنعت دارویی کشور در جهت اتحاد و همدلی بین افراد و با واگذاری تکنولوژی شرکت‌های داخلی و خارجی، دومین نمایشگاه فارمکس را برگزار کند.
 
نمایشگاه تخصصی فارمکس ۲۰۲۰ یک رویداد B۲B است که با هدف «توسعه صنعت داروسازی کشور و تکمیل زنجیره تأمین» در حوزه‌های تخصصی صنایع داروسازی کشور قدم بر می‌دارد. البته با توجه به رویکرد ین نمایشگاه و در نظر گرفتن جلسات و نشست‌های رودررو میان بازیگران فعال صنعت دارویی فعال شرکت‌های داخلی و خارجی، می‌توان این نمایشگاه را تخصصی‌ترین رویداد دارویی خاورمیانه قلمداد کرد.
 
همانند سایر نمایشگاه‌ها دراین نمایشگاه نشست‌هایی بین غرفه داران نمایشگاه، تأمین کنندگان داخلی و خارجی مواد موثره، اینتر مدیت‌ها، تجهیزات داروسازی، ملزومات و تجهیزات بسته بندی دارویی و همچنین خدمات صنعتی و... با شرکت‌های سازنده دارو و ماده موثره برگزار خواهد گردید.
 
در این راستا نشست‌های تخصصی بین سرمایه گذاران داخلی و خارجی با توجه به توسعه صنعت دارویی ایران و همچنین شرکت‌های فعال صنعت داروسازی کشور برگزار می‌شود. این نمایشگاه در روز‌های ۶ الی ۸ اسفند ۹۸ در ۳ حوزه تخصصی: بسته بندی دارویی (PharmaPack)، مواد اولیه، شیمیایی و حد واسط (APIs)، ماشین آلات و تجهیزات داروسازی (PharmaTech) برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.