سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه بستر توسعه جامعه و دانشگاه بستر ساز پیشرفت است

مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد گفت: رسانه بستر توسعه جامعه و دانشگاه بستر ساز پیشرفت است و با تعامل این دو بخش توسعه علمی و پیشرفت جامعه محقق می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، امیر احمد پهلوانیان مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد در بازدید از دانشگاه پیام نور استان، گفت: رسانه بستر توسعه جامعه و دانشگاه بستر ساز پیشرفت است و تعامل صداوسیما با دانشگاه پیام نور می‌تواند بستر ساز توسعه علمی و پیشرفت در جامعه باشد.

او با بیان اینکه برای توسعه تمدن باید به مقام دانشگاه‌ها ارج نهاد، افزود: صداوسیمای مرکز یزد آماده تعامل و همکاری با مراکز آموزشی و علمی از جمله دانشگاه پرافتخاری مانند دانشگاه پیام نور یزد است.

میرحسینی، رئیس دانشگاه پیام نور یزد نیز در دیدار اظهارداشت: از جمله مهمترین افتخارات و برون داد‌های دانشگاه‌های پیام نور، مهارت افزایی و کارآفرینی برای دانشجویان است.

او اضافه کرد: دانشگاه پیام نور استان یزد دارای دو پژوهش سرا در شهرستان‌های اردکان و یزد است که این امر بیانگر جایگاه ویژه علمی و پژوهشی در این مرکز آموزشی است.

رئیس دانشگاه پیام نور یزد ادامه داد: درصددیم جهت ارتقای سطح علمی و فرهنگی دانشجویان اقدام به انعقاد تفاهم نامه و همکاری‌های سازنده با سازمان صداوسیما کنیم تا ارتباط بیشتر با صنعت و کارآفرینی را در این مرکز آموزشی ملموس‌تر کنیم.

انتهای پیام/ غ

ضرورت تعامل رسانه  و دانشگاه‌ها برای توسعه علمی و پیشرفت در جامعه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.