سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اپلیکیشن شهر من، گامی مهم در هوشمند سازی مشهد

مسئول پروژه شهروند هوشمند شهرداری مشهد گفت: اپلیکیشن شهر من؛ یکی از مهم‌ترین اقدامات در جهت هوشمند سازی مشهد این اپلیکیشن است.

سید رحمان میرزاییان مسئول پروژه شهر هوشمند شهرداری مشهد در گفت و گو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: توجه به موضوع شهروندان مساله مهمی است، زیرا عملاً شهر هوشمند توسط مردم ساخته می‌شود و باید ابتدا تمرکز را بر محور شهروندان و نیاز‌ها قرار دهیم.

او تصریح کرد: باید به این مسئله توجه ویژه داشت که شهروند هوشمند است که رکن اصلی شهر هوشمند به حساب می‌آید و می تواند از این طریق کیفیت زندگی خود و خانواده را افزایش دهد.

مسئول پروژه شهر هوشمند شهرداری مشهد گفت: شهروند هوشمند کسی است که در شهر مشارکت داشته، مسئولیت پذیر بوده و امور زندگی خود را براساس صرفه و صلاح و مدیریت هزینه‌های خود برنامه ریزی می‌کند.

میرزاییان افزود: در تمام دنیا نیز برای دستیابی به شهر هوشمند سعی می‌شود پروژه‌های مختلفی تعریف شود و در قالب این پروژه هاست که مردم به سمت و سوی استفاده از فناوری پیش خواهند رفت.

او تصریح کرد: آپ شهر من نیز یکی از این پروژه هاست که در حقیقت بستر تمام خدمات شهروندی را در خود جای خواهد داد.

مسئول پروژه شهر هوشمند شهرداری مشهد گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی ما در شهرداری مشهد این بود که یک بستر و درگاه واحد برای شهروندان به جهت ارائه خدمت تعریف کنیم.

میرزاییان افزود: با آپ شهروندی مشکل مرتفع خواهد شد و تمامی خدماتی را که شهروند نیاز دارد از یک جا دریافت می‌کند میسر می‌شود.

او تصریح کرد: خدمات بخش خصوصی نیز در بستر همین اپلیکیشن به آن افزوده خواهد شد.

انتهای پیام//ف. غ


تمام خدمات شهروندی در قالب آپ ارائه می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.