سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تدارک ۱۰۵ دستگاه اتوبوس برای اعزام زوار اربعین خراسان شمالی

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی از ۱۰۵ دستگاه اتوبوس خراسان شمالی برای اعزام زائرین خراسان شمالی به مرز مهران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سعید سبحانی معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت : در مسیر برگشت زائرین از اربعین خدمات دیگری ارائه می‌دهند و کسانی که از ۲۴ و ۲۹ مهرماه وارد کشور شوند از مرز مهران به همدان و از همدان به استان اعزام می‌شوند، اما کسانی که قبل از این تاریخ برگردند مستقیم از مرز مهران به خراسان شمالی اعزام می‌شوند.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی در ادامه افزود: قیمت بلیت رفت‌وبرگشت زائرین با سال گذشته هیچ تغیری نکرده است، اما اگر شخصی بخواهد با شرکت مسافربری توافق کند؛ قیمت تغییر خواهد کرد.

اودر خصوص تفاوت قیمت‌ها در شهرستان‌های خراسان شمالی تصریح کرد: قیمت بلیت اتوبوس‌ها در شهرستان حدوداً یکی است و اگر اختلافی داشته باشد در حد ۱۰ هزار تومان است.

سبحانی در انتها با اشاره به ایام عزاداری پایان سفر گفت: جلسه‌ای را به‌عنوان ایام پایان صفر و شهادت امام رضا (ع) در استانداری برگزار کردیم و از ۳۰ مهرماه اتوبوس‌ها آماده اعزام هیئت‌های مذهبی استان به مشهد مقدس هستند.

انتهای پیام/ه

تدارک ۱۰۵ دستگاه اتوبوس برای اعزام زوار اربعین خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.