سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اینستاگرامی هنرمندان به تاریخ ۱۵ مهر؛

توضیحات حدیث میرامینی درباره عدم حضورش در ستایش ۳ / عکس دیده نشده از خانواده چهارنفره آقای بازیگر/ جشن تولد ۱۸سالگی نوه هنرپیشه تلویزیون


در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.


به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، همواره رصد زندگی شخصی هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران این حوزه جذابیت‌های خاص خودش را دارد. گسترش شبکه‌های اجتماعی و همه‌گیر شدن آن در بین مردم بستری را فراهم کرده است تا بدین طریق هواداران بتوانند هر لحظه از وضعیت بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

این روزها چهره‌های جامعه و بسیاری از هنرمندان عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه‌های اجتماعی مختلف هر لحظه با مردم ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی هنرمندان و بازیگران ایرانی را که در شبکه‌های اجتماعی در ۲۴ ساعت گذشته به اشتراک گذاشتند، مشاهده کنید:

سپیده بزمی‌پور همسر شاهرخ استخری بازیگر معروف تلویزیون، به مناسبت روز تولد او عکسی از خود و خانواده چهارنفره‌شان را برای اولین بار در اینستاگرام منتشر کرده و دلنوشته‌ای را به یادگار برای همسرش نوشت.

در ادامه پست همسر شاهرخ استخری را در روز تواد این چهره هنری مشاهده می‌کنید.

خدارو هزار مرتبه شکر که به دنیا اومدى تا یار و همدم من بشى و خیلى روزارو با هم پشت سر بذاریم ... چه خوب ... چه بد ... چه سخت ... چه آسون ... تو پستى بلندی‌هاى زندگى هواى همو داشته باشیم ... دست همو بگیریم ... یاد هم بندازیم که خدا اون بالا نشسته ... مگه میشه بنده خودشو فراموش کنه ... حتمااا حکمتى هست ... شک نکن ... بعد بازم تلاش کنیم ... تو بخشى از وجود منى ... من و تویى دیگه نیست ... شدیم ما ... ما و دو تا دخترى که خدا سرمون منت گذاشت و بهمون هدیه داد ...
چقدر شکرش می‌کنم که شماهارو دارم ... چقدر پناه و نبات خوشبختن که تورو دارن ... تو قهرمان زندگیشونى و عشق زندگى من ... مرسى براى تمام زحمتایى که براى ما می‌کشى ... من می‌دونم ... می‌فهمم ... تو خیلى مهربونى ... شاید خیلی‌ها اینو ندونن ...، اما تو بنده خوب خدایى ....
براتون با تمام وجودم بهتریناى زندگى رو آرزو می‌کنم ... آرزو می‌کنم عشقتون همیشه تا اخر عمرتون پایدار باشه ... اگه هنوز پیداش نکردین اینو بدونین که به وقتش خدا بهترینشو براتون رقم میزنه ... اگه از عشقتون دلگیرین با هم حرف بزنید و بیشتر از این دلتنگى نکشید ....
امیدوارم امشب صداتون به اون بالابالاهااااا برسه و دلتون غرق شادى و آرامش بشه ....
آرزوهاتون دونه دونه برآورده بشه ....
تنتون سلامت باشه ....
انتظارا هم تموم بشه و یه دنیا خوشحالى جاشو بگیره ....
خدایا شکرت ....
دوستون دارم مهربوناى من

حدیث میرامینی بازیگر سریال‌های معروف تلویزیون، با انتشار پستی در اینستاگرام خود، توضیحاتی را درباره عدم حضورش در سری جدید سریال ستایش داد و نوشت:

سلام دوستان
با پخش فصل سوم سریال ستایش
راجع به عدم حضور من خیلى سوال پرسیده شده، خودم رو موظف دونستم توضیح بدم که؛ علت نپذیرفتن همکارى مجدد و نبود من کنار دوستان فقط و فقط به انتخاب شخصى بنده راجع به نقش و نداشتن زمان مناسب براى همکارى مربوط می‌شود و مبنى بر هیچ گونه مشکلى با کارگردان عزیز و محترم این مجموعه نبوده (لازم به ذکر است که من تجربه ى بازى در سریال موفق (در جستجوى آرامش) رو اخیراً با جناب سلطانى داشتم)
ممنونم از لطفى که همگى نسبت بهم دارید و عذر خواهى از دوستانى که ابراز ناراحتى کردن نسبت به این ماجرا و نبود من
آرزوى موفقیت براى این تیم و بازیگر  جدید نقش نازگل به امید اتفاقات خوب

بهنام بانی خواننده پاپ کشور در آخرین پست اینستاگرام خود متن جالبی را در گفتگو با خدا منتشر کرده که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.
هر آنکه دست نیاز به سوی تو بلند کرد
امید دارد که امید تویی،
عشق تویی، مهربان و بخشنده تویی
خودت آرزوهایی که
از قلبش گذشت را برآورده کن...
عکس:محمد امامی
پشت صحنه کلیپ فقط برو

مریم امیرجلالی پستی را به مناسبت تولد نوه‌اش در اینستاگرام با کاربران به اشتراک گذاشت.

چشمهایم را میبندم وبرای توعزیزدلم ارزوی سعادت وموفقیت میکنم نازنینم تولدت مبارک
دوستان عزیزم ازتمامی شما عزیزان که درشادی بامن سهیم بودید تشکر وسپاس فراوان دارم

محسن کیایی تصویری از پشت صحنه سریا «ماهم گناه» را حساب کاربری خود در اینستاگرام منتشر کرد.

کوروش سلیمانی بازیگر تلویزیون ویدئوی جالبی را از بازی خود با دخترش در حیاط خانه‌شان در اینستاگرام منتشر کرد که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید.

و تو نمی‌دانی بابا جان که با من چه می‌کند این در آغوشم فرو رفتن ات .....
با دختر جان در بالکن مان که ایشان به آن حیاط می‌گوید و خلوت کوچک بازی و کشت و زرع ماست! بر سر نمی‌دانم چه موضوعی داشتیم حرف می‌زدیم و صفا می‌کردیم که همسر جان همانطور که در ویدیو از سایه‌ دست شان پیداست، یواشکی از پشت شیشه‌ پنجره از ما این فیلم را برداشته اند.
خدا پشت و پناه کودکان‌مان باشد که بخشندگی‌شان شبیه‌ترین به بخشندگی خدا است، به خصوص وقتی که به تو شادی و مهر می‌بخشند و بغلت می‌کنند تا قلبت روشن شود.

الیکا عبدالرزاقی چهره هنری سینما و تلویزیون در آخرین پست اینستاگرامی خود با انتشار عکسی از اتاق گریم، از کار سینمایی جدیدش خبر داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.