سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع بیش از یکهزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان عشایری خوزستان

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان از توزیع بیش از یکهزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان عشایری استان خبر داد.

حمید قنبری مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پارسال با هماهنگی و همکاری ارگان‌های دولتی، بانک‌ها و خیرین بیش از ۱۰ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان عشایری تهیه و به آن‌ها اهدا شد.

او بیان داشت: امسال نیز رایزنی‌های صورت گرفته است و امیدوارم همانند پارسال، چشمان دانش آموزان عشایری با دستان پر مهر خیرین بیش از پیش بدرخشد.

قنبری تصریح کرد: تاکنون بیش از یکهزار بسته لوازم التحریر از سوی گروه‌های خیر و خودجوش با هماهنگی‌های این مدیریت در مناطق مختلف عشایری توزیع شده است، اما این مقدار کافی نیست.

مدیر آموزش و پرورش عشایر خوزستان اذعان داشت: موفقیت‌های دانش آموزان عشایری در چند ساله گذشته مرهون تلاش‌های معلمان و فضل و بخشش خیرینی است که امکانات لازم را برای ادامه تحصیل دانش آموزان فراهم کرده اند.

این مقام مسئول با اشاره به پویش مشق احسان اظهار کرد: پویش همگانی و کشوری مشق احسان و تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند درحال انجام است و امیدوارم این پویش با داد دانش آموزان نیازمند عشایری بیاید.

حمید قنبری افزود: از آنجایی که این پویش تحت نظر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فعالیت می‌کنند، امام بزرگوار همواره نگاه ویژه‌ای به عشایر داشته و آن‌ها را ذخایر انقلاب نامیده است امیدوارم با حضور در مدارس عشایری نسبت به اهدای لوازم التحریر به آن‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

اهدا لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.