سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۶۰ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری ۴ نفر در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۲۶۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سردار حاجی محمد مهدیان نسب  فرمانده انتظامی لرستان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پی کسب خبری مبنی بر جا به جایی مقادیری مواد مخدر توسط باند سوداگر مرگ در آزادراه خرم زال، بلافاصله به محل اعزام شدند.

مهدیان نسب افزود: ماموران پس از شناسایی خودرو‌های حامل مواد مخدر طی یک عملیات منسجم ۲۶۰ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ۳ دستگاه خودرو سواری از قاچاقچیان توقیف و ۴ نفر سوداگر مرگ را در این رابطه دستگیر کردند.

او  با بیان این که از ابتدای سال جاری تاکنون ۲ تن و ۹۵۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است گفت: میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی لرستان در ادامه گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر خرده فروش، قاچاقچی، توزیع کننده و معتاد متجاهر دستگیر که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد افزایش داشته است.

مهدیان نسب انهدام ۴۶ باند مواد مخدر سنتی و صنعتی با افزایش ۹ درصدی و اجرای ۴۸۳ طرح پاک سازی نقاط آلوده، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل محور‌های مواصلاتی به صورت منطقه‌ای، حجمی و موضوعی در سطح استان از ابتدای سال تاکنون با افزایش ۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را از دیگر اقدامات پلیس لرستان برشمرد.

انتهای پیام/ر

کشف ۲۶۰ کیلو گرم تریاک در لرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.