سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‍ ‍ پروژه بنیاد مسکن ناجا تک واحدی ساخته شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه دگفت: نیروی انتظامی ابتدا پروژه را در قالب مسکن مهر آغاز کرده بود و از بودجه‌های دولتی استفاده کرد، اما به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی پروژه را نیمه کاره رها کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،   معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه در جلسه شورای مسکن استان به پروژه بنیاد مسکن ناجا واکنش نشان داد و گفت: نیروی انتظامی ابتدا این پروژه را در قالب مسکن مهر آغاز کرده بود و از بودجه‌های دولتی استفاده کرد، اما به دلیل نداشتن توجیه اقتصادی پروژه را نیمه کاره رها کرد.

مهرداد سالاری، با تاکید بر اینکه باید پروژه هرچه زودتر تعیین تکلیف شود، اظهار داشت: ناجا در صورتی که برای پروژه‌های خود متقاضی پیدا نکند باید پروژه و زمین‌ها را باز گرداند.

او افزود: همانطور که ناجا پیش از این اعلام کرده است پرسنل این ارگان در محله مرادآباد متقاضی زمین برای احداث واحد‌های ویلایی هستند و تمایلی به آپارتمان نشینی ندارند؛ از این رو تصمیم بر آن شده است که میزان زمین‌های ساخته نشده برای واحد‌های تک واحدی تفکیک و به متقاضیان تحویل داده شود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه توضیح داد: پس از تفکیک زمین‌های باقی مانده به متقاضیان آزاد، توسط راه و شهرسازی می‌توان به آن‌ها تسهیلات ساخت پرداخت کرد.

انتهای   پیام/ز

 

برگزاری نشست شورای مسکن استان کرمانشاه 

برچسب ها: مسکن ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.