سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به منظور رفع مشکلات مالی زردپوشان؛

جلسه اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان با استاندار خوزستان

اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان به منظور رفع مشکلات مالی این باشگاه با استاندار خوزستان نشستی را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از آن که گفته شد وزارت نفت قصد ندارد از  ۳ باشگاه نفت مسجد سلیمان، صنعت نفت آبادان و پارس جنوبی جم حمایت مالی کند، این ۳ باشگاه به وضعیت مبهمی دچار شدند. امروز نیز شایعاتی مبنی بر قهر تارتار و شرکت نکردن او در تمرینات روز سه شنبه نفت مسجد سلیمان به دلیل مشکلات مالی به گوش رسید.


بیشتر بخوانید: وقت آن رسیده وعده‌ها عملی شود/ در جام حذفی سخت‌ترین قرعه ممکن به ما افتاد


مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان تاکنون موفق نشدند دستمزد کادرفنی و بازیکنانشان را پرداخت کنند و مهدی تارتار سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی برابر پیکان اعلام کرده بود در صورتی که مشکلات مالی این تیم پس از بازی با پیکان برطرف نشود، دیگر حاضر به ادامه کار در این تیم نخواهد بود.  

مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان که به دنبال منابع مالی برای پرداخت حقوق اعضای تیمشان هستند، امشب با استاندار خوزستان نشستی برگزار خواهند کرد.


بیشتر بخوانید: تارتار: بازی با پیکان شاید آخرین حضورم در نفت باشد/ دلخوشی مردم مسجد سلیمان تیمشان است


این نشست میان اعضای هیئت مدیره نفت مسجد سلیمان و استاندار خوزستان برگزار خواهد شد و مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان امیدوار هستند تا با حصول نتیجه در این نشست، تیمشان بدون دغدغه در بازی جام حذفی برابر شهرخودرو مشهد به میدان برود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.