سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت مرز مهران؛

ممنوعیت تردد خودرو‌های حامل موکب از مرز مهران/معطلی ۳ هزارکامیون حامل تجهیزات موکب‌ها در مهران+فیلم

کامیون‌های موکب داران به علت محدود بودن ظرفیت کشور عراق پشت مرز مهران معطل مانده‌اند و اجازه تردد از مرز مهران به آن‌ها داده نمی‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ملاقات مرزی قاسمی فرماندار شهرستان مهران معطلی ۳ هزارکامیون حامل تجهیزات موکب‌ها در پایانه مرزی برای ورود به کشور عراقبا عمید (سرتیپ) عاطف فرمانده مرزی زرباطیه و رئیس گذرنامه استان واسط عراق، در راستای تسهیل در تردد خودرو‌های حامل مواکب اربعین حسینی صورت گرفت.

این مقام عراقی قول مساعد داد تعداد درب‌های ورودی جهت تسهیل در تردد خودرو‌های حامل مواکب افزایش یابد و بصورت شبانه روزیی فعالیت کنند.

با توجه به حجم ترد زائران در آن سوی مرز و نیاز به خدمات رسانی هرچه سریعتر موکب داران، نیاز به رایزنی‌های ملی برای تردد هرچه سریعتر کامیون‌های حامل تجهیزات موکب‌ها است.

ازدحام جمعیت کامیون‌های حامل تجهیزات موکب در مرز مهران باعث شده پلیس راه از ورود دیگر خودرو‌های حامل موکب به کشور عراق از مرز مهران ممانعت کند.

به هیچ عنوان به وسایل نقلیه موکب داران اجازه تردد از مرز مهران داده نمی‌شود

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام گفت: با توجه به ازدحام شدید جمعیت و وسایل نقلیه در مرز مهران به هیچ عنوان به وسایل نقلیه کاپوتاژ و موکب داران عازم کشور عراق اجازه تردد از مرز مهران داده نمی‌شود.

او افزود: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در ستاد اربعین کل کشور تردد این دسته از وسایل نقلیه از مرز‌های شلمچه و چزابه انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام نیز با اشاره به استقبال پرشور زائران از مرز مهران، گفت: تردد کامیون‌ها از مرز مهران به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

سردار نورعلی یاری با تاکید بر ممنوعیت تردد کاپوتاژ‌ها از مرز مهران، گفت: به هیچ وجه اجازه تردد به کاپوتاژ‌ها در این ایام داده نخواهد شد.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.