سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازگشایی سه راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سه محور بسته شده ناشی از سیلاب جنوب این استان ظهر امروز با فروکش کردن آب رودخانه‌های محلی بازگشایی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  عبدالرحمن شهنوازی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: بر اثر بارندگی‌های شدید و رگباری در چند روز اخیر شاهد طغیان رودخانه‌های محلی در جنوب سیستان و بلوچستان بودیم به طوریکه منجر به بسته شدن برخی مسیر‌ها در شهرستان‌های ایرانشهر، دلگان، قصرقند، کنارک، چابهار، مهرستان و خاش شد.

او با بیان اینکه با فروکش کردن آب رودخانه‌های محلی برخی از این مسیر‌ها بازگشایی شده است افزود:همچنان مسیر‌های فنوج - کتیج - رمش، ایرانشهر - خیرآباد، بزمان - خیرآباد و چابهار به پایانه مرزی ریمدان در جنوب سیستان و بلوچستان بسته است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت:تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیر‌ها همچنان ادامه دارد.

او بیان کرد: مردم مناطق جنوبی و مرکزی سیستان و بلوچستان در زمان شروع بارش‌ها از تردد در مسیر، حاشیه رودخانه‌ها و ارتفاعات خودداری کنند.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: سامانه بارشی در جنوب این استان امروز یکشنبه تضعیف شده است.

محمود دیانتی اظهار داشت: بر اساس خروجی نقشه‌های پیشیابی و مدل‌های جوی انتظار می‌رود امروز و فردا نیز بارش‌های پراکنده در سیستان و بلوچستان روی دهد که به صورت نقطه‌ای منجر به تشکیل روان آب و سیلابی شدن موقتی مسیل‌ها شود.

انتهای پیام/ع

طغیان رودخانه های محلی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.