سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل استاندارد استان سمنان خبرداد؛

افزایش مهلت سه ماه ابطال پروانه استاندارد واحد‌های تولیدی راکد

عباس رستمی گفت: مدت زمان ابطال پروانه استاندارد واحد‌های صنعتی و تولیدی راکد استان از سه ماه به ۶ ماه افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، عباس رستمی مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت : حمایت از واحد‌های صنعتی و تولیدی سمنان در راستای شعار سال انجام می‌شود و اداره کل استاندارد برای تولید کالای باکیفیت در استان تلاش می‌کند.

او افزود: افزایش مدت ابطال پروانه استاندارد واحد‌های صنعتی نیمه فعال و راکد در راستای رونق تولید است و با اجرای این طرح می‌توان برای توسعه اقتصادی در استان با وجود فشار‌های اقتصادی گام برداشت.

مدیرکل استاندارد استان سمنان ادامه داد: فشار‌های خارجی و تحریم در کاهش کیفیت کالا‌های تولیدی در استان سمنان تاثیرگذار است و با افزایش نظارت‌ها می‌توان برای تولید کالا‌های مرغوب اقدام کرد.

رستمی اضافه کرد: ۸۰۰ قلم کالا در کشور مشمول رعایت استاندارد اجباری است و هرگونه تخلف در تولید کالا از سوی سازمان ملی استاندارد رصد و پیگیری می‌شود.

او افزود : نظارت‌های استاندارد در صنایع غذایی، لوازم خانگی و مصالح ساختمانی با توجه به نیاز قابل توجه اقشار جامعه زیاد است و تخلف‌های احتمالی بدون هیچ چشم‌پوشی رصد و پیگیری می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: هرهفته روز‌های یکشنبه و چهارشنبه برای رسیدگی به مقوله استاندارد در استان تشکیل جلسه می‌شود و نظارت‌ها به صورت شفاف و دقیق در این بخش کنترل و ارزیابی می‌شود.

شهروندان برای اطمینان از استاندارد بودن کالا‌های تولیدی می‌توانند بارکد زیر علامت استاندارد بر روی کالا را به شماره ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کنند و تمام اطلاعات در رابطه با کالا در جواب پیامک اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/ح

افزایش مهلت  ابطال پروانه استاندارد واحد‌های تولیدی راکد در راستای رونق تولید

برچسب ها: استاندارد ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.