سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان/ بهمنیار طلایی شد، عسگری به مدال برنز رسید

بهمن عسگری در ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان با غلبه بر حریف اسپانیایی صاحب مدال برنز ششمین مرحله لیگ کاراته وان روسیه شد.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از  فدراسیون کاراته، در دیدار رده بندی وزن ۷۵- کیلوگرم ششمین مرحله لیگ کاراته وان ۲۰۱۹ به میزبانی مسکو روسیه، بهمن عسگری به مصاف توره ایسبانز از اسپانیا رفت و با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد.

عسگری تا پیش از رسیدن به دیدار رده بندی ابتدا ۳ بر صفر داستونبک اوتوبالایف از ازبکستان را برد. در مبارزات دوم و سوم نیز پس از تساوی صفر بر صفر مقابل ریوتا ناکامورا از ژاپن و لورنزو پیترومارچی از ایتالیا در هانتی برنده تاتامی شد.


بیشتر بخوانید: نمایندگان ایران برای شرکت لیگ برتر کاراته وان عازم روسیه شدند


عسگری در مبارزه چهارم ۲ بر یک توماس اسکات از آمریکا را شکست داد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. او در نیمه نهایی ۲ بر صفر نتیجه را به رافائل آقایف آذربایجانی دارنده ۳ طلا، یک نقره و یک برنز قهرمانی جهان واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت.

خاکسار بدون مدال ماند

طراوت خاکسار در وزن ۵۵- کیلوگرم بانوان در دیدار رده بندی به مصاف شیوری ناکامورا از ژاپن رفت و ۲ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و دستش از رسیدن به مدال خالی ماند.

حمیده عباسعلی در مبارزه رده بندی وزن ۶۸+ کیلوگرم به مصاف «ماریا تورس گارسیا« از اسپانیا رفت و با قبول شکست ۳ بر ۲ در این دیدار ، مدال برنز لیگ جهانی را از دست داد.

بهمنیار طلایی شد

سارا بهمنیار نماینده وزن ۵۰- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان در فینال این رقابت‌ها برای کسب مدال طلا به مصاف سارا هوبریش از آلمان رفت و این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود بهمنیار تمام شد و بانوی کاراته ایران طلایی شد.

همچنین او به عنوان نخستین ورزشکار ایرانی جواز حضور در رقابت‌های فینال را بدست آورد.

علیپور دومین طلای کاراته ایران را به نام خود ضرب کرد

رزیتا علیپور با برتری برابر نماینده کانادا، دومین طلای کاراته ایران در رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان مسکو را بدست آورد.

پورشیب سومین طلای ایران را ضرب کرد

 در روز پایانی کاراته وان ۲۰۱۹ در مسکو در کومیته مردان، وزن ۸۴- کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی در فینال ششمین مرحله لیگ جهانی مسکو به مصاف "ریاتارو آراگا ژاپنی" رفت که این دیدار در پایان با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و پورشیب برنده با قانون سنشو اعلام شد.

آراگا یکی از حریفان سر سخت پورشیب در مسابقات مختلف است که در واقع به گربه سیاه او مشهور است.

مدال نقره برای گنج‌زاده

در روز پایانی ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان ۲۰۱۹ در مسکو در کومیته مردان وزن ۸۴+ کیلوگرم، سجاد گنج زاده در فینال ششمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان مسکو به مصاف "گوگیتا آرکانیا" از گرجستان رفت و در پایان با نتیجه ۷ بر ۲ بازی را واگذار کرد و به مدال نقره این رقابت‌ها دست یافت.

با این اوصاف تیم ایران در مجموع ۲ بخش مردان و زنان با کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.