سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان:

طرح ملی ابرار برای راه‌های اولویت‌دار روستایی در استان اجرایی می‌شود

احسان منصور کیایی گفت: طرح های نیمه تمام روستاهای استان سمنان با اجرای طرح ابرار ساخت و تکمیل می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان  ضمن بیان اینکه طرح ملی ابرار برای راه‌های اولویت‌دار روستایی در استان اجرایی می‌شود،گفت: هم‌اکنون این طرح در قالب پنج پروژه در شهرستان‌های استان در حال اجرا است.

او افزود: در گام نخست، دو هزار کیلومتر از این راه‌ها با اولویت قرار دادن مسیر دسترسی روستا‌های بالای ۵۰ خانوار و بدون راه مناسب تا پایان سال جاری هدف‌گذاری شده است که سهم محور‌های روستایی در نخستین مرحله از طرح ۱۸ کیلومتر است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان بابیان اینکه امیدواریم این مقدار راه روستایی که هدف‌گذاری شد تا پایان سال جاری در قالب احداث یا تکمیل، عملیاتی و مورد بهره‌برداری قرار گیرد، ابراز داشت: درواقع هدف اصلی طرح ابرار نیز ساخت و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام راه روستایی در کشور است.

منصور کیایی بابیان اینکه عملیات زیرسازی محور دلازیان- محمودآباد در سمنان، محور منصور کوه در دامغان با بهره‌مندی از امکانات و تجهیزات راهداری شهرستان‌ها در حال اجرا است، تصریح کرد: همچنین عملیات خاکی و زیرسازی محور‌های روستا‌های سنرد – کهک، سرآبرود، کروس و امام‌زاده علی اکبر-محمد آباد در گرمسار به اتمام رسیده است که پس از تأمین قیر موردنیاز روکش آسفالت این محور‌ها نیز انجام می‌پذیرد.

او اظهار داشت: امیدواریم با تلاش و همت تمامی دست‌اندرکاران و استفاده از ظرفیت و قابلیت عوامل و امکانات اداره کل تا پایان سال اجرای مرحله اول طرح ابرار در تمامی روستا‌های مشمول طرح پایان یابد.

انتهای پیام / م

دو هزار کیلومتر از راه های روستا‌های بالای ۵۰ خانوار و بدون راه مناسب تا پایان سال جاری آسفالت می شود

برچسب ها: حمل و نقل ، روستائیان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.