سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروی انتظامی عامل حفظ امنیت و آرامش در جامعه

امام جمعه تویسرکان گفت: گسترش امنیت و آرامش امروز رسالت نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی، امام جمعه تویسرکان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک با تبریک هفته ناجا، امنیت و استقلال امروز کشور را مدیون جانفشانی و از خودگذشتگی شهدا دانست و گفت: ایستادگی ۴۰ ساله ملت ایران به فرماندهی ولایت افتخاری بسیار بزرگ و ارزشمند برای ما در جهان است.

او گسترش امنیت و آرامش را رسالت نیروی انتظامی دانست و افزود: جایگاه و اهمیت فریضه امر به معروف و نهی منکر در دین اسلام اجرا و نهادینه شدن این فریضه الهی از وظایف مهم همه ما محسوب می‌شود.

امام جمعه تویسرکان  ادامه داد: اندوه قلبی و تذکر لسانی در فریضه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همه است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام موحدی با تاکید بر اینکه اجرای مرحله سوم امر به معروف و نهی از منکر جامعه بر دوش نیروی انتظامی است، ادامه داد: این رسالت بسیار سنگین ثواب عظیمی را دنبال دارد چراکه امنیت و آرامش اجتماعی را به معنای واقعی در جامعه ایجاد می‌کند.

او با تبریک هفته ناجا، به نامگذاری این هفته به شعار «پلیس هوشمند و مقتدر» ادامه داد: نیروی انتظامی با تمام قوا به منظور ایجاد امنیت و آرامش در شهرستان پا به کار و در آمادگی کامل قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان از عملکرد یک سال نیروی انتظامی به کشف ۳۸۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در تویسرکان اشاره کرد و گفت: ۱۴۱ نفر قاچاقچی، توزیع کننده و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شدند.

محمد معصومی به افزایش ۲۷ درصدی دستگیری سارقان در تویسرکان بیان کرد: طی یک سال گذشته ۴۲۷ سارق دستگیر شد و خوشبختانه هیچ گونه سرقت از نوع سرقت به عنف، خشن در شهرستان تویسرکان نداشتیم.

او با اشاره به کشف ۳ فقره قتل در مدت زمان کوتاه گفت: متهمان به قتل پس شناسایی و دستگیری به مراجع قضایی تحویل شدند.

انتهای پیام/ب

 

امر به معروف امنیت و آرامش اجتماعی را به دنبال دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.