سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام خبر داد;

اقدامات شرکت آب منطقه‌ای ایلام برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام از مهمترین اقدامات شرکت آب منطقه‌ای ایلام به زوار اربعین در پایانه مرزی مهران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،علی پوراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام گفت: در ایام اربعین حسینی دو میلیون و پانصد هزار بطری آب‌معدنی در بین زائران در مرز مهران توزیع خواهد شد.

 پوراحمدافزود: مهمترین اقدامات شرکت آب منطقه‌ای ایلام برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین احداث یک‌باب سوله جهت دپوی آب‌معدنی و توزیع در بین زوار در پایانه مرزی مهران است.

او اظهار کرد: همچنین در ایام اربعین یک‌دستگاه یخ‌ساز با ظرفیت تولید ۱۰۰ قالب یخ در شبانه‌روز در مرز مهران شروع به تولید کرده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلامادامه داد: برنامه‌ریزی و تامین آب‌معدنی با کمک شرکت مدیریت منابع آب و شرکت‌های آب منطقه‌ای سراسر کشور است و طبق برنامه‌ریزیهای به‌عمل آمده، در ایام اربعین سال‌جاری قریب به دو میلیون و پانصد هزار بطری آب‌معدنی در بین زائران توزیع خواهد شد.

او عنوان کرد: همچنین در ایام اربعین ایستگاه آب در محل پایانه و در مسیر رفت و برگشت زوار در مرز مهران جهت توزیع ایجاد شده است.

پوراحمدخاطرنشان کرد : ۱۵ دستگاه خودرو سبک جهت حمل آب و یخ به محل پایانه( از محل دپو تا محل توزیع) اختصاص یافته است. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای ایلام یادآور شد: در سال گذشته هم این شرکت یک میلیون و هشتصد هزار بطری آب‌معدنی در بین زوار و عاشقان امام حسین(ع) توزیع کرده است

 

انتهای پیام/با

توزیع ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار آب‌معدنی بین زائران اربعین در مهران

برچسب ها: اربعین ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.