سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان سرقت‌های مسلحانه سریالی طلا در کرمان

۹عضوباندخطرناک سرقت‌های مسلحانه درحالی درشرق کرمان (بم) دستگیرشدندکه اعضای این باند شبانه وبه صورت مسلحانه به برخی منازل مردم وارد می‌شدند و با ایجاد رعب ووحشت درمحل حادثه، اقدام به سرقت طلاوجواهرات می‌کردند.

به گزارش به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دادستان بم پس ازدریافت گزارش‌هایی درخصوص سرقت‌های سریالی مسلحانه دربرخی شهرستان‌های شرقی استان کرمان، باتوجه به اهمیت ماجرا، بلافاصله رسیدگی به موضوع رادردستورکاردادستانی وپلیس قرار داد. درادامه باانجام اقدامات پلیسی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی، اعضای این باند سرقت وعاملان دستبرد‌های شبانه شناسایی شدند که دستورات قضایی لازم برای دستگیری سارقان مسلح صادرشد.

این گزارش حاکی است، ماموران پلیس دریک عملیات ضربتی و به صورت همزمان به محل اختفای سارقان در چندین نقطه مختلف حمله و ۹ عضواین باند خطرناک را با تدابیرخاص پلیسی وعملیات‌های غافلگیرانه دستگیرکردند. به این ترتیب به سرقت‌های سریالی مسلحانه طلاوجواهردرشرق کرمان پایان داده شد. قاضی محمد ضیاءالدینی دادستان بم، پس از پایان عملیات دستگیری این دزدان مسلح گفت: اعضای این باند خشن و خطرناک شبانه و به صورت مسلحانه به برخی منازل شهر وارد می‌شدند و با ایجاد ترس وارعاب اقدام به سرقت طلا و جواهرات مردم بی دفاع می‌کردند.

این مقام قضایی افزود:در این زمینه و در بازرسی از مخفیگاه متهمان مسلح، سه دستگاه خودرو به همراه مقادیری سلاح و تجهیزات نظامی از قبیل کلت کمری، اسلحه کلاشینکف، دستگاه شوکر، بیسیم و مقادیری فشنگ کشف و ضبط شده است. دادستان بم، ارزش ریالی طلا‌های کشف شده از این باند سرقت را میلیارد‌ها ریال ذکر و خاطر نشان کرد: با توجه به ترس و ارعاب ایجاد شده در بین مردم، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه و خارج از نوبت خواهد بودو قاضی ویژه‌ای نیز برای تسریع در رسیدگی به این پرونده تعیین شده است که اشد مجازات در انتظار این افراد شرور خواهد بود.

منبع:خراسان

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار حوادث ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.