سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توئیت دبیر ستاد امر به معروف درباره ناآرامی‌های اخیر عراق + عکس

حجت الاسلام جلیل محبی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در صفحه توئیتری خود، به ناآرامی‌های اخیر عراق واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چند روزی است که در آستانه راهپیمایی بزرگ اربعین شاهد نا‌‌آرامی‌های مشکوکی در برخی از شهرهای عراق هستیم و در این میان افکار عمومی دو کشور ایران و عراق آماج حملات گسترده رسانه‌ای و شبکه‌های مجازی هستند که مردم دو کشور را به دشمنی، کینه‌توزی و نفرت‌پراکنی علیه یکدیگر فرا می‌خوانند. اما دشمنان که فکر می‌کنند به اهدافشان می‌رسند، سخت در اشتباهند چرا که پشت پرده این ناآرامی‌ها و اقدامات در برخی شهرهای عراق و در فضای مجازی، برای دو ملت ایران و عراق مشخص است که چه کسانی هستند؛ مثلثی که یک سر آن رژیم سعودی، طرف دیگر آن آمریکا و ضلع دیگرش را رژیم صهیونیستی تشکیل می‌دهد و آنچه مشخص است، این است که خیل عظیم مسلمین و شیعیان با از هم‌گسستن دسیسه‌های این مثلث تفرقه، امسال نیز باشکوه تمام حماسه راهپیمایی اربعین را رقم خواهند زد.


بیشتربخوانید: #حب_الحسين_يجمعنا پاسخ مستدل به فتنه‌انگيزی رژیم سعودی در عراق


حجت الاسلام والمسلمین جلیل محبی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشورمان، در صفحه توئیتری خود، به ناآرامی‌های اخیر عراق واکنش نشان داد.

جلیل محبی نوشت:

"فتنه‌گری هرچه کند آتش مهر حسین(ع) را نمی‌تواند خاموش کند...."

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.