سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تداوم بارش باران مدارس سیب و سوران را تعطیل کرد

مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان گفت:با توجه به تداوم بارش باران تمامی مدارس شهرستان سیب و سوران فردا یکشنه ۱۴مهرماه در دوشیفت صبح وعصر تعطیل است.

شهنوازی مدیرکل مدیریت بحران سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:با توجه به بارندگی و تداوم آن تمامی مدارس دهستان پسکوه و مدارس حاشیه رودخانه‌های محلی و مدارس خشتی و گلی سطح شهرستان سیب و سوران فردا یکشنبه ۱۴مهرماه در دوشیفت صبح و عصر تعطیل  شد.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی همچنان رشد ابرهای همرفتی، رگبار و رعد و برق شدید و وزش تندبادهای شدید لحظه‌ای در استان ادامه دارد.

او افزود: امروز قدری دامنه فعالیت سامانه گسترش می‌یابد و علاوه بر نیمه جنوبی و سواحل، برخی مناطق مرکزی استان نیز شاهد رگبارهای باران و تگرگ، رعدوبرق و تندبادهای لحظه‌ای خواهند بود.

ملاشاهی با اشاره به خطر برخی پدیده‌های ناشی از فعالیت‌های شدید همرفتی گفت: مهمترین اثرات مخاطره‌آمیز جریانات همرفتی، برخورد صاعقه بویژه در مناطق مرتفع و کوهستانی، رگبار باران همراه با تگرگ، تندباد لحظه‌ای و سیلابی شدن رودخانه‌ها و آب‌گرفتگی معابر است.

او تصریح کرد: توصیه می‌شود در زمان فعالیت سامانه‌های بارشی بویژه هنگام رعد و برق و صاعقه از تردد و توقف در کنار مسیل‌ها و رودخانه‌های محلی و صعود به ارتفاعات خودداری شود.

انتهای پیام/ع

مدارس سیب وسوران تعطیل شد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.