سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسکان بیش از ۲۰ هزار زوار در مساجد و حسینیه استان کرمانشاه

دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین استان کرمانشاه گفت: ۱۲۰ مسجد و حسینه با ظرفیت اسکان بیش از ۲۰ هزار نفر در این استان برای ایام اربعین آماده شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،علی انوری  گفت: از جمله برنامه‌های ما طی این ایام تولید محتوا بوده و محتوا‌های تولید شده را در اختیار ادارات کل و عموم مردم برای نصب بنر قرار داده ایم .

انوری ظرفیت اسکان تدارک دیده شده برای این ایام را بیش از ۲۰ هزار نفر در اعلام کرد و گفت: امکان استقرار و اسکان زائران حسینی در حسینه‌ها و مساجد فراهم شده است مجموعا ۱۲۰ حسینیه و مسجد در استان کرمانشاه به این منظور آماده سازی شده که ۳۵ مورد آن در شهر کرمانشاه واقع شده است.

دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین استان کرمانشاه از اعزام روحانی مبلغ به موکب‌های مسیر زائران اربعین حسینی در استان خبر داد و گفت: این مبلغین به مردم خدماتی، چون پاسخگویی به مسائل شرعی، احکام و تشریح مباحث مربوط به اربعین را ارائه می‌کنند.

این مسئول از وجود بیش از ۱۲۰ موکب در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: سعی ما این است که برای هر موکب دو روحانی مستقر کنیم که در هر شیفت حداقل یک روحانی در موکب داشته باشد ۹۰ درصد این مبلغان بومی بوده و ۱۰ درصد نیز از قم و مشهد به استان اعزام می‌شود.



انتهای پیام/ز


وجود بیش از ۱۲۰ موکب در استان کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.