سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار کرمانشاه،

تله کابین تا سال ۱۴۰۰ باید راه اندازی شود

استاندار کرمانشاه گفت: شهرداری باید برنامه زمانبندی شده خود را برای راه اندازی تله کابین ارائه کند و نهایتا تا پایان سال آینده این پروژه را به بهره برداری برساند که مردم در نوروز ۱۴۰۰ این هدیه را از شهرداری بگیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، بازوند استاندار کرمانشاه گفت: جلسات اقتصاد مقاومتی باید دوهفته یک بار برگزار شودفرمانداران پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را در اولویت تامین اعتبار قرار دهند.

او بیان کرد: تله کابین مطالبه دو دهه اخیر مردم کرمانشاه است و دلیل عدم انجام آن نبود سرمایه گذار بوده است. با رایزنی‌های انجام شده بانک ملل آماده سرمایه‌گذاری کامل در این زمینه است. اما شهرداری ترجیح می‌دهد که خود این پروژه را انجام دهد. ما هم مخالفتی نداریم.

بازوند افزود: شهرداری باید برنامه زمانبندی شده خود را برای راه اندازی تله کابین ارائه کند و نهایتا تا پایان سال آینده این پروژه را به بهره برداری برساند که مردم در نوروز ۱۴۰۰ این هدیه را از شهرداری بگیرند.

او گفت: نقطه مقابل اقتصاد مقاومتی، قاچاق کالاست اگر با قاچاق کالا مبارزه جدی و اساسی صورت نگیرد، اقتصاد مقاومتی به نتیجه نمی‌رسد.

بازوند گفت: هدایت حاتمی معاون هماهنگی امور اقتصادی لازم است جلسه‌ای با کارگاه‌های تولیدی و شرکت گاز بگذارد که راهکار‌های گازرسانی به واحد‌های تولیدی را بررسی کنند که گاز را جایگزین گازوییل کنند.

 او گفت: به جز دانشگاه علوم پزشکی نقش دیگر دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در اقتصاد مقاومتی و توسعه استان با سطح مطلوب فاصله دارد و توقع نقش آفرینی بیشتری از دانشگاه‌ها در این خصوص داریم. افزایش شرکت‌های دانش بنیان باعث جهش این حوزه خواهد شد.

انتهای  پیام/ز

 

 

تله کابین مطالبه دو دهه اخیر مردم کرمانشاه است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.