سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

اعزام بیش از هزارنیروی خدمات شهری به کربلا و نجف/ حضور نیرو‌های خدمات شهری داوطلبانه و بدون حق ماموریت است

شهردار تهران عصر امروز هزار و ۴۰۰ نیروی خدمات شهری را برای ارائه خدمات در کربلا و نجف بدرقه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  پیروز حناچی شهردار تهران عضر امروز در حاشیه مراسم بدرقه  هزار و ۴۰۰ نفر از نیرو‌های خدمات شهری به کربلا و نجف در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: طی فراخوانی که اعلام شده بود مقرر شد فعالین حوزه خدمات شهری اعم از آتش نشانان و نیرو‌های خدمات شهری به صورت داوطلبانه به عتبات عالیات اعزام شوند.

شهردار تهران با بیان اینکه هر سال به همکارانمان اعلام می‌کنیم تا اگر می‌توانند برای کمک به این مراسم عازم شوند، بیان کرد: امسال هم هزار و ۴۰۰ نفر به کربلا اعزام می‌شوند این افراد به صورت گمنام و بدون لباس آرم دار خدمات خود در کربلا و نجف را به زائرین ارائه می‌کنند.

او با بیان اینکه این خیل عظیم عاشقان حسینی در کربلا و نجف همان وظیفه‌ای را انجام می‌دهند که در تهران انجام می‌دهند، گفت: نیرو‌های ما با کمترین هزینه و به صورت داوطلبانه در کربلا و نجف ارائه خدمات خواهند کرد و ماشین‌آلات مورد نیاز مانند خودرو‌های آتش نشانی و اتوبوس در مراسم حاضر خواهند شد و پس از پایان مراسم به کشورمان باز خواهند گشت.
بیشتر بخوانید: پنهان شدن معضل ترافیک و آلودگی هوا در پس توسعه کالبدی پایتخت

حناچی با بیان اینکه فعالیت نیرو‌های شهرداری در کربلا و نجف جزء ساعت کاری آن‌ها محسوب می‌شود، خاطر نشان کرد: برای این نیرو‌ها حق ماموریت پرداخت نخواهد شد.

شهردار تهران با بیان اینکه ظرفیت ما برای ارائه خدمات در کربلا و نجف محدود است، گفت: پیش بینی می‌شود امسال جمعیت بیشتری در راهپیمایی اربعین حاضر شوند و لذا تمهیداتی اندیشیده شده تا بیشترین خدمات داده شود.

حناچی اظهار کرد: اوج مراسم راهپیمایی مراسم اربعین در روز اربعین است که با تمام شدن آن همکارانمان به کشور باز خواهند گشت.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.