سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نخستین گروه از زائران اربعین حسینی (ع) در مصلی قدس قم پذیرایی شدند

شب گذشته با پذیرش اولین گروه از زایران ربعین حسینی (ع) در مصلی قدس، پذیرایی از زائران امام حسین (ع) در قم آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی مراسم اربعین حسینی (ع) سرهنگ حافظی مسئول ستاد قرارگاه اربعین در مصلی قدس، با اعلام اینکه اولین گروه زائران در مصلی اسکان داده شدند افزود: مصلی قدس، مسجد جمکران، حرم مطهر و امام زاده شاه جمال چهار مکان برای استقرار زائران اربعین از ۱۵ مهر تا ۲۰ آبان خواهد بود.

حیدری با اشاره به اینکه سال گذشته زائران ۲۳ کشور در قم حضور داشتند گفت: سال گذشته مشکلاتی در راهنمایی زائران خارجی داشتیم که امسال با تهیه بروشور به چند زبان و استفاده از ظرفیت طلاب خارجی در قم با استقرار ۱۵۰ مترجم در موکب‌ها این مشکل مرتفع خواهد شد.

فرماندار قم با اشاره به اینکه امسال طبق پیش بینی‌ها تعداد زائران در قم نسبت به سال گذشته دوبرابر خواهد بود افزود: علاوه بر پارکینک مصلی قدس و پارکینگ زائر، پارکینگ شهید کاظمی واقع در خیابان شهدا نیز به این ظرفیت اضافه شده است که اتوبوس‌های زائران خارجی را به صورت رایگان پذیرش خواهد کرد.

فرماندار تصریح کرد: امسال دشمنان با برپا کردن بلوای اعتراضات عراق می‌خواهند این همایش جهانی را که نماد شیعیان جهان است تحت تاثیر قرار دهند که ما با خدمت رسانی کامل و بدون نقص این توطعه را خنثی خواهیم کرد.

انتهای پیام/ح

پذیرایی از نخستین گروه از زائران اربعین حسینی (ع) در قم

برچسب ها: اربعین ، فرماندار قم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.