سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

حضور ۵ هزار دانشجوی فنی و حرفه‌ای در راهپیمایی اربعین

معاون فرهنگی دانشگاه فنی و حرفه‌ای گفت: ۵ هزار دانشجو و ۵۰۰ نفر از کارمندان این دانشگاه برای پیاده روی اربعین شرکت کردند.

رضا مهدی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار   حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ما برای راهپیمایی اربعین امسال اقدامات رفاهی لازم را برای سهولت بیشتر انجام دادیم.
 
او با تاکید بر رسیدگی و ایجاد شرایط و امکانات رفاهی لازم برای شرکت کنندگان در این مراسم، گفت: ۵ هزار دانشجو و ۵۰۰ نفر از کارمندان دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای پیاده روی اربعین شرکت خواهند کرد.
 
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای تصریح کرد: این افراد در هفته آخر قبل از اربعین عازم هستند و باید تا یک روز قبل از اربعین بازگردند.

مهدی گفت: مراکز ما در سه استان خوزستان، ایلام و کرمانشاه مستقر هستند، به طوریکه در استان خوزستان ۵ مرکز، ایلام ۲ مرکز و کرمانشاه سه مرکز است. طبق بخشنامه‌ای که ارسال کردیم در تمامی این مراکز همه اقدامات رفاهی برای دانشجویان کارکنان و اساتید باید فراهم شود.
بیشتر بخوانید: آغاز به کار سومین همایش بین‌المللی اربعین حسینی
او در پایان در خصوص تسهیلات پیاده روی اربعین گفت: این تسهیلات برای دانشجویان مجردی که با کاروان دانشگاه همراه هستند، یک میلیون تومان، برای دانشجویان متاهل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، دانشجویانی که خارج از کاروان دانشگاه هستند،   ۷۰۰ هزار تومان و کارکنان اعضای هیات علمی ۲ میلیون تومان تخصیص یافته است.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.