سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین کنگره جهانی قلب رضوی در بیمارستان رضوی برگزار می‌شود

مدیرعامل بیمارستان رضوی گفت: سومین کنگره جهانی قلب رضوی از ۱۷ تا ۱۹ مهر ماه ۹۸ و به‌مدت ۳ روز در بیمارستان رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، رضا سعیدی مدیرعامل بیمارستان رضوی در نشست سومین کنگره جهانی قلب رضوی، گفت: بیمارستان رضوی در طول سال همایش‌ها، کنگره‌ها و سمینار‌های مختلف پزشکی را به منظور توسعه و به‌روزشدن خدمات درمانی برگزار می‌کند و در برنامه پیش‌رو هم سومین کنگره جهانی قلب رضوی را خواهیم داشت که از ۱۷ تا ۱۹ مهر ماه ۹۸ و به‌ مدت ۳ روز در بیمارستان رضوی برگزار می‌شود.

او ادامه داد: در این رویداد علمی و پزشکی ۴۵ مهمان خارجی، ۱۲ میزگرد تخصصی در ۴ سالن مجزا و ۱۹ شرکت اسپانسری حضور دارند و امیدواریم که اثربخش‌تر از دو دوره قبل باشد.

مدیرعامل بیمارستان رضوی در رابطه با سخنرانان شاخص این رویداد علمی و پزشکی، گفت: از جمله سخنرانان شاخص سومین کنگره جهانی قلب رضوی می‌توان از حجت‌الاسلام احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی و سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نام برد؛ در این کنگره آخرین علوم و دانش روز حوزه قلب را جایگزین شیوه‌های درمانی قدیمی خواهیم کرد.

سعیدی افزود: در این کنگره که با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و انجمن‌های قلب ایران برگزار می‌شود شاهد حضور برجسته‌ترین متخصصان، فوق‌تخصصان و جراحان قلب و عروق هستیم؛ در جهان از هر ۳ فوتی یک نفر به علت بیماری قلبی بوده که این عدد در ایران از هر ۲ نفر یک نفر بوده است که ۵۰ درصد فوتی‌ها را شامل می‌شود؛ از هر ۱۰۰ تولد یک نفر مبتلا به ناهنجاری مادرزادی است که بخشی از آنان دچار ناهنجاری‌های قلب هستند و با تشخیص‌های به‌موقع درمان‌های سریع را هم داشته‌ایم و سلامت نوزاد بازگرداندیم.
 
انتهای پیام//ا.س
 
 

برگزاری سومین کنگره جهانی قلب رضوی در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.