سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه یابی ۱۳۵ قصه گو به مرحله استانی جشنواره قصه گویی یزد

دبیر اجرایی بیست و دومین جشنواره استانی قصه گویی یزد گفت: اثر ۱۳۵ قصه گو به مرحله استانی جشنواره قصه گویی استان راه یافت.

مهدی آرایی دبیر اجرایی بیست و دومین جشنواره استانی قصه گویی یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: طبق آخرین آمار ۳۰۲ اثر به دبیر خانه جشنواره قصه گویی استان یزد ارسال شده  است که بر این اساس، ۱۳۵ قصه گو به مرحله استانی این جشنواره راه یافتند.

او افزود: ۵۷ نفر دربخش زنان و مردان بالای ۱۸ سال، ۶۸ نفر دربخش دختران و پسران و ۱۱ نفر نیز در بخش پدربزرگ و مادر بزرگ‌ها در جشنواره قصه گویی استان یزد به صورت اجرای صحنه‌ای با یگ دیگر رقابت می‌کنند.

آرایی در ادامه به برگزاری بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی اشاره کرد و گفت: در مجموع این رقابت ها، ۵ نفر دربخش زنان و مردان به مرحله منطقه‌ای و دربخش‌های ،پدر بزرگ و مادر بزرگ ها، و ،دختران و پسران، از هریک از بخش‌ها سه نفر به مرحله ملی این رقابت‌ها راه می یابند.

او اظهار داشت: مرحله منطقه‌ای در آبان ماه سال جاری به میزبانی خراسان رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

آرایی گفت: مرحله کشوری این جشنواره نیز ۳۰ آذرماه مصادف با شب یلدا برگزار خواهد شد و برگزیدگان نیز به مرحله بین المللی راه خواهند یافت.
بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی دربخش استانی از ۱۶ مهرماه آغاز و ۲۳ مهرماه در یزد ادامه دارد.

انتهای پیام/ی

آثار ۱۳۵ قصه گوی یزدی  به مرحله استانی جشنواره قصه گویی راه یافت

برچسب ها: شعر ، معرفی کتاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.