سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کم تجربگی مانع کسب مدال تیر اندازان کرمانشاهی شد/کسب مدال نقره رنکینگ کشوری

دبیر هیات تیر اندازی با تیر و کمان استان کرمانشاه گفت: در مسابقات قهرمانی کشور تیر انداز کرمانشاهی موفق به کسب مدال نقره شد.

دبیر هیات تیر اندازی با تیر و کمان استان کرمانشاه  در گفت وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گفت: در مسابقات قهرمانی کشور تیر انداز کرمانشاهی موفق به کسب مدال نقره شد.

رشیدی با بیان اینکه این مسابقات به مدت دو روز در روز‌های پنج شنبه و جمعه در همدان برگزار شد گفت: تیم کرمانشاه  با ۱۲ نفر در دو رشته ریکور و کامپوند  در بخش خانم‌ها و اقایان به مسابقات اعزام شدند که مازیار سهرابی در بخش ریکور در سکوی دوم رنکینگ کشوری ایستاد.

 


او بیان کرد: ۵ نفر از نمایندگان کرمانشاهی در بخش بانوان و ۷ نفر در بخش اقایان در مسابقات حضور داشتند.


رشیدی کم تجربگی ورزشکاران را عامل شکست انان عنوان کرد و گفت: تیراندازان ما با امادگ خوبی در این مسابقات شرکت کردند و زحمات زیادی کشیدند، اما کم تجربگی باعتث شد که از کسب مدال باز ماندند.


او افزود: ۴ نفر از تیر اندازان تیم کرمانشاه به جمع ۸ نفر برتر راه یافتند،   اما نتوانستند فینالیست شوند و امیدوار بودیم که  مدال‌های بیشتری کسب کنیم.


به گفته این مقام مسئول ورزشکاران کرمانشاهی برای مسابقات پیش رو در هفته سوم لیگ برتر در ۲۵ مهرماه  آماده می‌شوند  که در بخش خانم‌ها تیم کرمانشاه در جدول در رده چهارم لیگ با دو اختلاف  امتیاز از تیم نخست و در بخش اقایا تیم کرمانشاه در رده هفتم جدول لیگ قرار دارند و هر دو گروه در رشته کامپوند هستند.

 

انتهای  پیام/ز


برگزاری  لیگ برتر تیرو کمان با حضور تیم کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.