سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیروی انتظامی یکی از ارکان اصلی اقتدار ایران اسلامی است

استاندار یزدگفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار دارد و یکی از پایه‌های اصلی این اقتدار، نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  محمد علی طالبی استاندار یزد امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان یزد، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار قرار دارد و یکی از پایه‌های اصلی این اقتدار، نیروی انتظامی است.

او با اشاره به اینکه شاخص‌های امنیتی استان یزد در وضعیت مطلوبی قرار دارد‌، افزود: این امنیت را مرهون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیرو‌های انتظامی، نظامی و امنیتی هستیم.

استاندار یزد به امنیت بالای ایران در برابر دیگر کشور‌های منطقه اشاره کرد و ادامه داد: با نیم نگاهی به وضعیت کشور‌های منطقه به خوبی می‌توان وضعیت امنیت به عنوان بالاترین نعمت را درک کرد و در این راستا باید بیش از هر زمانی قدردان زحمات زنان و مردان عرصه انتظامی و نظامی در کشور باشیم.

طالبی با بیان اینکه دشمنان همیشه در تلاش برای برهم زدن امنیت کشور هستند، گفت: با وجود تمام این تلاش‌ها، بیداری نیرو‌های انتظامی و امنیتی و نظامی کشور را در برابر همه خطرات ایمن داشته است.

او با اشاره به انتخابات مجلس گفت: انتخابات مجلس یکی از مهمترین رویداد‌های سیاسی کشور است و امیدواریم که این انتخابات هم به مانند گذشته با تلاش  نیروی انتظامی در کمال آرامش برگزار شود.

استاندار یزد با اشاره توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه امنیت و آرامش ایران اسلامی، ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی این روز‌ها به دنبال نا امن کردن شرایط داخلی کشور هستند که باید برای مقابله با این مهم برنامه‌ریزی جدی انجام شود.

انتهای پیام/ی

اقتدار جمهوری اسلامی ایران  مرهون تلاش‌های نیرو‌های انتظامی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.