سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل مدیریت بحران هرمزگان:

راه های ارتباطی شرق هرمزگان همچنان مسدود است/ هشدار نسبت به سیلابی شدن مسیل‌ها

مدیر کل مدیریت بحران هرمزگان گفت: راه‌ های ارتباطی در شهرستان‌ های میناب، سیریک و بشاگرد مسدود است.

علیرضا صفا ایسینی مدیر کل مدیریت بحران هرمزگان در  گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس، از تدوام مسدود بودن راه‌ های ارتباطی برخی از روستا‌ها و شهرستان‌ها به دلیل وضعیت جوی ناپایدار استان خبر داد.

او اعلام کرد: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی و احتمال وقوع بارندگی و آبگرفتگی معابر شهروندان از رفت و آمد در حاشیه مناطق آبگیر، رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

مدیر کل مدیریت بحران هرمزگان افزود: از بعد ازظهر امروز تا رو زسه شنبه احتمال طغیان رودخانه‌ها، قطعی راه‌های ارتباطی، قطعی برق و شکستن درختان در همه نقاط استان وجود وجود دارد و از عموم مردم تقاضا می‌شود از تردد درمسیل رودخانه‌ها، آبنما‌ها و ارتفاعات اکیدا خودداری کنند.

او با اشاره به تشدید بارش باران، رعد و برق، تگرگ و تندباد از عصرتا روز سه شنبه در اکثر نقاط استان به مردم برای تردد‌های غیر ضروری هشدار داد.


بیشتر بخوانید: مسدود شدن راه ارتباطی ۳۰ روستا‌ی بخش گافروپاراموند 


صفا ایسینی با اشاره به مسدود بودن راه‌های ارتباطی در شهرستان‌های میناب، سیریک و بشاگرد گفت: تیم‌های ستاد بحران در حال خدمت رسانی و بازگشایی راه‌ ها هستند.

او افزود: در حال حاضر تعداد راه های مسدود در شرق استان به دلیل مقطعی بودن تشدید بارندگی ها مشخص نیست و به دلیل امکان طغیان رودخانه ها ، به فرماندارن و بخشداران توصیه شده است تا با توجه به وضعیت جوی و رودخانه ها مانع از تردد در مسیرهای خطرناک شوند.

انتهای پیام/ر

مسدود بودن راه های مواصلاتی در شرق هرمزگان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.