سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابهام در مورد رکورد شکنی دروازه بان ملی پوش تراکتور

رکورد شکنی دروازه‌بان ملی پوش تراکتور در لیگ برتر هنوز به اثبات نرسیده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که روز گذشته اعلام شد که رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال تراکتور تبریز با گل نخوردن تا دقیقه ۵۷ در بازی با پارس جنوبی جم رکورد کلین شیت را در لیگ برتر به نام خود ثبت کرده است  و حتی هواداران این تیم تبریزی به تشویق  ایسلندی پرداختند. اما گویا طبق آمار هنوز مظاهری نتوانسته رکورد حسینی دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران را بشکند و  برای کسب این رکورد فاصله دارد.  

مظاهری هم شب گذشته در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد که به علت دریافت گل در بازی آخر فصل گذشته برابر  سایپا هنوز رکورد کلین شیت را نشکسته است.  

به هر حال گفته می‌شود اگر بازی‌های متوالی لیگ برتر را حساب کنیم در آن صورت مظاهری شب گذشته رکورد ۸۸۰ دقیقه بدون گل خورده را به نام خود ثبت کرده و از حسینی دروازه بان استقلال سبقت گرفته است.  


 بیشتر بخوانید: رکورد شکنی مظاهری در لیگ برتر فوتبال


اما اگر بازی‌های معوقه فصل گذشته را در نظر بگیریم در آن صورت مظاهری رکورد کلین شیت نزده است. به هر حال در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۹۸ که بازی معوقه هفته ۱۸ لیگ برتر سال قبل بین سایپا و ذوب آهن برگزار شده بود و مظاهری آخرین بازی لیگ برترش را برای ذوب آهن انجام داده و ۲ گل از سایپا دریافت کرده است. بدین ترتیب با توجه به گل خوردن مظاهری در دقیقه ۹۱ مقابل سایپا این دروازه بان شب گذشته با بسته نگه داشتن دروازه اش برابر پارس جنوبی جم رکورد کلین شیت خود را به ۵۴۰ دقیقه رساند.  

به هر حال مظاهری فرصت دارد با گل نخوردن در بازی‌های بعدی تراکتور رکورد کلین شیت‌های خود را ارتقا بدهد و از دروازه بان استقلال سبقت بگیرد.

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از باشگاه تراکتور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.