سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاج: همه جعفر کاشانی را دوست داشتند/ مسیر کمیته انضباطی باید بهتر شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جعفر کاشانی پیشکسوت بزرگواری بود و همه او را دوست داشتند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درحاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم جعفر کاشانی اظهار داشت: ابتدا درگذشت جعفر کاشانی را به خانواده خودش، خانواده بزرگ فوتبال و پیشکسوتان تسلیت گفته و از مردم هم تشکر می کنم که با حضور در این مراسم از یک بزرگ فوتبالی قدردانی کردند. این اتفاق خیلی غیرمنتظره بود چراکه ۲،۳ روز پیش از درگذشت او مرحوم کاشانی را دیدم و این اتفاق برای من عجیب بود.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: هیچ اثری از مریضی خاص یا مشهود در چهره جعفر کاشانی ندیدم اما عمر همین است و باید بگویم "انا لله و انا الیه راجعون" بازگشت همه به سوی او است.


بیشتر بخوانیدجعفر کاشانی درگذشت



تاج درباره حضور هواداران و پیشکسوتان استقلالی و پرسپولیسی در این مراسم گفت: جعفر کاشانی پیشکسوت بزرگواری بود و همه او را دوست داشتند. سال ها عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بود و دیپلمات معتمد، باوقار و سنگین و رنگینی هم محسوب می شد.

او افزود: از لحاظ فنی هم کاشانی را می توان یکی از بهترین دفاع وسط های تاریخ تیم ملی ایران نام برد.

او درباره برخوردهای کمیته انضباطی با تیم ها و بازیکنان متخلف بیان کرد: علی پروین به ما توصیه کرد کمیته انضباطی مسیری که می رود تندتر کند و برخوردهای بهتری با تخلفات داشته باشد. همه پیشکسوتان پیشنهاد می دهند و وقتی این پیشنهادها در فوتبال جاری شود، اثرات خود را هم خواهد داشت.


بیشتر بخوانید: واکنش جامعه فوتبال به درگذشت پیشکسوت پرسپولیس


انتهای پیام/

اظهارات تاج در حاشیه مراسم جعفر کاشانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.