سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشنهاد جدید برای «دمبله» / شیاطین سرخ به دنبال بازیکن بارسلونا

با وجود مصدومیت‌های زیاد عثمانه دمبله این بازیکن باز هم پیشنهاداتی دارد و این بار یونایتد قصد دارد او را به خدمت گیرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، عثمانه دمبله، ستاره تیم فوتبال بارسلونا که از زمان آمدن به این تیم مدام مصدوم بوده و نتوانسته انتظارات را برآورده کند، پیشنهاداتی دارد و احتمالا این تیم را ترک خواهد کرد.

او که بیشتر بازی‌های بارسلونا را به دلیل مصدومیت از دست داده این شانس را داشته که کماکان از بازیکنان مطرح اروپا باشد. تیم فوتبال منچستریونایتد هم آخرین تیمی بوده که تا اینجای کار برای خرید این بازیکن اقدام و پافشاری کرده است.

بنا بر ادعای منچستر ایوینینگ نیوز، دمبله یکی از ۳ بازیکن کلیدی است که اولگونار سولسشیر، سرمربی یونایتد برای تقویت و بازسازی این تیم از سران باشگاه درخواست کرده است و می‌خواهد آن‌ها در ژانویه به تیمشان منتقل شوند.

یونایتد از ابتدای فصل شرایط خوبی نداشته است و مصدومیت‌هایی که برای بازیکنان این تیم به وجود آمده هم شرایط را برایشان بدتر کرده است. به همین دلیل سرمربی تیم نام دمبله، تیمو ورنر از لایپزیش و موسی دمبله از لیون را در لیست خرید قرار داده است.

البته که بارسا هر پیشنهادی را برای این بازیکن رد خواهد کرد، چرا که قصد دارد یک فصل دیگر فرصت دهد تا او خودش را ثابت کند.

منبع:مهر

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.