سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی صنعت نفت آبادان؛

به دنبال فوتبال زیبا و از آن مهمتر نتیجه لازم در هر بازی هستیم

مربی صنعت نفت آبادان گفت: خیلی زود است که بخواهیم در خصوص جایگاه تیم در جدول لیگ برتر سخن بگوییم

بهنام سراج مربی صنعت نفت آبادان در کنفرانس خبری پس از بازی با سایپا در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: خیلی زود است که بخواهیم در خصوص جایگاه تیم در جدول لیگ برتر سخن بگوییم، ما به دنبال ارائه یک فوتبال زیبا و از آن مهمتر کسب نتیجه لازم در هر بازی هستیم.

او افزود: آقای اسکوچیچ سرمربی تیم بدلیل داشتن پرواز نتوانستند در کنفرانس خبری حضور پیدا کنند و از همگی اصحاب رسانه عذر خواهی کردند.

سراج گفت:در بازی مقابل سایپا کنترل تمام دقایق بازی دست تیم ما بود اما مشکل تیم ما در حال حاضر این است که پس از زدن گل در هر بازی تیم به عقب برمیگردد و حالت تدافعی میگیرد که امیدواریم در بازی های آینده بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

مربی صنعت نفت آبادان در خصوص تعویض دیرهنگام بختیار رحمانی گفت: در جلسات آنالیز پیش از بازی تصمیم براین گرفتیم که به مانند بازی گذشته عمل کنیم و پس از زدن تک گل بازی چون نیازبه حفظ بازی را داشتیم از بختیار استفاده کردیم که او هم توانست به خوبی در این زمینه به تیم کمک کند.

او در خصوص اعتصاب بازیکن های تیم نسبت به پرداخت های مالی گفت: پس از جلسه تمرینی که بعد ازبازی با قشقایی شیراز داشتیم قرار بر این شد که این مشکلات پس از بازی با سایپا مرتفع شود و امیدوارم مدیریت باشگاه این مشکل را حل کند و بتوانیم دست به دست هم با قدرت بیشتری برای بازی های بعدی پیش برویم.

انتهای پیام/ د

بازی تیم فوتبال صنعت نفت و سایپا

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.