سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امنیت امروز حاصله انجام وظیفه کامل همه نیروهای مسلح است

استاندار خراسان رضوی گفت: تلاش همه یگان های مسلح باعث به وجود آمدن امنیت پایدار و کم نظیری در استان شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در مراسم صبحگاه مشترک و رژه یگان‌های نمونه نظامی و انتظامی خراسان رضوی در مشهد گفت: امنیتی که امروز برای میلیون‌ها زائر و مجاور خراسان رضوی وجود دارد با انجام وظیفه کامل همه نیرو‌های مسلح استان حاصل شده است.

او تصریح کرد: به برکت اقتدار و تیز هوشی مقام معظم رهبری، امنیت، اقتدار نظامی و حکومت بر دل‌ها در طول تاریخ معاصر ایران کم نظیر است و اگر ما آن سوی مرزهایمان هم طرفدار داریم به خاطر نفوذی است که بر دل‌ها داریم.

استاندار خراسان رضوی گفت: به منظور گام دوم انقلاب که با ابلاغ پیام تاریخی و ماندگار مقام معظم رهبری اعلام شد امیدواریم در عرصه‌های مختلف همچون امنیت موفق بوده و به قله‌های رفیع رفاه دست یابیم و رسیدن به این هدف با وحدت همه نیرو‌ها امکان پذیر است.

رزم حسینی افزود: فعالیت نیرو‌های انتظامی تعطیل بردار نیست و آن‌ها در همه رده‌ها آماده باش هستند و امنیتی که ایجاد شده است حاصل این تلاش و فداکاری است.

سردار محمد کاظم تقوی فرمانده نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: حضور میلیون‌ها زائر و مجاور در خراسان رضوی و مشهد وظیفه ما را سنگین‌تر کرده است، اما به برکت حمایت همه نیرو‌ها در عرصه امنیت و با پشتوانه مردمی، بهترین شرایط امنیتی در خراسان رضوی حاکم است به گونه‌ای که در مقابل تهدیدات حداقلی دشمنان تهدیدات حداکثری به کار می‌بریم.

او تصریح کرد: در جهت مشارکت دادن مردم در تامین امنیت امسال تعداد نیرو‌های موسسات حفاظتی و مراقبتی با هزار و ۵۰۰ نفر افزایش به پنج هزار و ۵۰۰ نفر رسیده است و مردم در زمینه همیار پلیس و پلیس افتخاری هم مشارکت خوبی با نیروی انتظامی دارند.
 
انتهای پیام//م.ی

 

فعالیت نیرو‌های انتظامی تعطیل بردار نیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.