سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جعفرزاده ایمن آبادی به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

وزیر علوم به فراکسیون مستقلان می‌آید/ وضعیت مناسبی در برخی از دانشگا‌ه‌های کشور وجود ندارد

نایب رئیس مستقلان ولایی از حضور منصور غلامی وزیر علوم به منظور بررسی برخی مشکلات موجود در دانشگاه‌ها در این فراکسیون خبر داد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نائب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، از حضور منصور غلامی وزیر علوم و تحقیقات در جلسه فردا صبح فراکسیون متبوع خود خبر داد.

او افزود: هفته گذشته و همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها  وزیر آموزش و پرورش را به فراکسیون دعوت کردیم و فردا نیز وزیر علوم به منظور بررسی مشکلات دانشگاه‌ها میهمان ما هستند.

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد: در جلسه فردای فراکسیون پیرامون روند تحصیلات تکمیلی پذیرش دانشجو و مشکلات و مسائلی که در این رابطه وجود دارد بحث و بررسی صورت خواهد گرفت.

او ادامه داد: همچنین درباره سهمیه‌هایی که امسال در مقاطعی دچار مشکل شد، قیمت خوابگاه‌ها و مشکلات متأهلانی که در مقطع دکترا تحصیل می‌کنند و عدم رضایت دانشجویان از امکانات رفاهی و کیفیت غذاها با وزیر علوم بحث و رایزنی خواهد شد.


بیشتر بخوانید: گزارش مستندی درباره صندلی فروشی در دانشگاه با پول و پارتی وجود ندارد


نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی اظهار کرد:‌ کم‌کاری و قصوراتی که در صندوق رفاهی دانشجویان وجود دارد، مسئله کنکور و اینکه این پروژه تا چه زمان ادامه پیدا می‌کند و چگونگی افزایش ظرفیت دانشگاه‌ها به خصوص در رشته پزشکی نیز یکی از مسائل مهمی است که فردا با حضور وزیر آموزش و پرورش به آن می‌پردازیم.

جعفرزاده در پایان تاکید کرد: کاهش سطح علمی دانشگاه‌ها در مقاطع پایین‌تر، جعل و کپی‌برداری پایان‌نامه‌ها در مقاطع ارشد و دکترا و عدم نظارت صحیح به این موضوع در جلسه فردا مورد واکاوی قرار می‌گیرد چرا که به نظر می‌رسد علی‌رغم تاکید امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب وضعیت مناسبی در دانشگاه‌های کشور وجود ندارد.

انتهای پیام/

وزیر علوم به فراکسیون مستقلان می‌آید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.