سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ خراسان شمالی

مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه‌های خراسان شمالی، با برتری ورزشکاران بجنورد به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، این دوره از مسابقات به مدت ۲ روز و در ۱۱ وزن مختلف و در چهار رده نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد که در پایان، باشگاه‌های مکث پاور، میثم و هیربد، از بجنورد، به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

 هاشمی در حاشیه این مسابقات به  افزود: در بخش انفرادی این مسابقات نیز در رده نوجوانان رضا باغجری، جوانان و بزرگسالان محمد رضا شکری و پیشکسوتان محمدرضا روحانی نفرات برگزیده شناخته شدند.

او افزود: در مجموع در این مسابقات ۶۵ ورزشکار در چهار رده سنی با هم به رقابت پرداختند و ورزشکارانی از استان‌های خراسان رضوی و گلستان نیز به عنوان اعضای باشگاه‌های خراسان شمالی در این مسابقات حضور داشتند.

رئیس کمیته پاورلیفتینگ خراسان شمالی سطح مسابقات را بالا ارزیابی کرد و گفت: با وجود نبود سالن تمرین مناسب در استان برای این ورزش، رقابت ورزشکاران استان در سطح بالا و نزدیک به هم انجام گرفت.

افزون بر ۷۰ ورزشکار در استان خراسان شمالی در رده‌های مختلف نوجوانان تا پیشکسوتان پاورلیفتینگ فعالیت می‌کنند.

پاورلیفتینگ از جمله رشته‌های سخت و بسیار سنگین است و وزنه‌های مورد استفاده در این ورزش، حتی بسیار سنگین‌تر از رشته وزنه برداری است.

پاورلیفتینگ خراسان شمالی در یک دوره با میزبانی مسابقات بین قاره‌ای آسیا و اروپا، مقام اول تک پرس و مقام دوم پاورلیفتینگ را کسب و چندین دوره دیگر نیز مسابقات کشوری را میزبانی کرده است.

انتهای پیام/د

بجنورد قهرمان مسابقات پاورلیفتینگ خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.