سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: کار‌های جو بایدن مصداق تاراج آمریکا است / وضع اقتصادی چین فاجعه بار است

رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد جو بایدن در حال مذاکره برای رسیدن به توافق با چین بوده است کار‌هایی که او انجام داده مصداق تاراج آمریکا است و به این کشور ضربه زده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا مدعی شد: «کار‌هایی که جو بایدن انجام داده است، مصداق تاراج این کشور بوده است و کار‌های او به ما ضربه زده است.»

ترامپ گفت: «جو بایدن در حال مذاکره برای رسیدن به توافق با چین بوده است، اما در عین حال به دنبال ضربه زدن به من بوده است.»

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «جو بایدن برای آن‌ها فرش قرمز پهن می‌کرد و حاضر بود هر امتیازی به آن‌ها بدهد. این پرونده به هیچ چیز به غیر از فساد مربوط نیست.»

ترامپ همچنین ادعا کرد: «برای من مسائل سیاسی مهم نیست؛ برای من هیچ چیز دیگری مهم نیست؛ اما برای من، فساد مهم است.»

ترامپ پیش از نیز در صفحه توییتری خود نوشت: «من به عنوان رئیس‌جمهور وظیفه دارم به فساد خاتمه دهم، حتی اگر لازمه این کار درخواستِ کمک از کشور یا کشور‌های خارجی باشد. چنین کاری همواره صورت می‌گیرد. این مسئله هیچ ارتباطی به سیاست یا تبلیغات سیاسی علیه خانواده بایدن ندارد؛ بلکه این به فساد آن‌ها مربوط می‌شود!»

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین با فاجعه بار خواندن وضع اقتصادی چین مدعی شد: «چین بسیار خواهان آن است که با ما به توافق برسد.»

ترامپ گفت: «چین به شدت تحت فشار قرار دارد؛ تعرفه‌ها به چین به شدت ضربه وارد کرده است. ۳ میلیون فرصت شغلی در چین از دست رفته است.»

ترامپ مدعی شد: «زنجیره تامین در چین در وضع فاجعه بار قرار دارد. شرکت‌های فعال در چین به کشور‌های دیگر از جمله آمریکا می‌روند.»

رئیس‌جمهور آمریکا گفت: «چین در حال حاضر در وضع فاجعه کامل قرار دارد.»

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.