سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئوفیان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ایران باید گام بعدی کاهش تعهدات برجامی را محکم بردارد

نایب رئیس جبهه پیشرفت با اشاره به بدعهدی اروپا و آمریکا در برجام گفت: ایران باید گام بعدی در کاهش تعهدات برجام را محکم بردارد.

ابوالقاسم رئوفیان نایب رئیس جبهه پیشرفت در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه اگر اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نکنند جمهوری اسلامی گام چهارم کاهش تعهدات برجامی را محکم‌تر برخواهد داشت، گفت: اروپایی‌ها باید این را به عنوان یک اصل تلقی کنند.

او با بیان اینکه خروج اروپایی‌ها از برجام تغییری در تصمیم جمهوری اسلامی ایران ایجاد نخواد کرد، یادآور شد: همانطور که مطرح شده ست اگر اروپایی‌ها به تعهدات خود عمل نکنند گام بعدی برداشته خواهد شد و گام پنجم ایران این خواهد بود که ما در قبال برجام هیچ گونه تعهدی نخواهیم داشت.

رئوفیان درباره بیانیه غربی‌ها در محکومیت ایران در موضوع آرامکو افزود: اروپایی‌ها اگر کمترین سند و مدرکی در جهت دخالت ایران داشتند دریغ نمی‌کردند و همانطور که دیدید رئیس جمهور از آنها سند و مدرک برای ارائه خواست، اما هیچ پاسخی دریافت نکرد. این اتهام‌زنی‌ها به نوعی فرافکنی است و آنها هیچ گونه مدرکی ندارند.


بیشتر بخوانید: سید شهاب‌الدین صدر مجددا رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت باقی ماند


او درباره آمادگی حزب متبوع خود برای انتخابات آینده مجلس و ارائه لیست واحد یادآور شد: هنوز نسبت به اینکه ائتلاف انجام دهیم یا مستقل حرکت کنیم، به جمع‌بندی نرسیدیم. باید مقداری جلو رویم چراکه ائتلاف الزامات خود را دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب سیاسی ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.