سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش کاراته ایران به فینال لیگ جهانی راه یافت

سارا بهمنیار با غلبه بر تمامی حریفانش فینالیست شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون کاراته، ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۱۹ از امروز جمعه ۱۲ مهر ماه با حضور ۶۴۲ کاراته کا از ۸۵ کشور در مسکو روسیه آغاز شد و در وزن منهای ۵۰ کیلوگرم، سارا بهمنیار با غلبه بر تمامی رقبایش فینالیست شد و طراوت خاکسار در وزن منهای ۵۵ و بهمن عسگری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم به دیدار رده بندی راه یافتند و روز یکشنبه برای کسب مدال به روی تاتامی می‌روند.

سارا بهمنیار در وزن ۵۰-کیلوگرم، ۶ بر صفر کارمن کلمنت از مجارستان را شکست داد. سپس ۲ بر صفر از سد ایمانه طالب از الجزایر گذشت. در بازی سوم با همین نتیجه یی تینگ تانگ از هنگ کنگ را برد.

بهمنیار در چهارمین مبارزه ۳ بر یک نادیا مورالس گومز از اسپانیا را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. او در این مرحله پس ازتساوی ۳ بر ۳ در وقت قانونی مبارزه مقابل لی رانران از چین با قانون سنشو برنده شد و به فینال راه یافت.

بهمنیار برای کسب مدال طلا روز یکشنبه به مصاف سارا هوبریش از آلمان خواهد رفت.

در وزن ۵۵- کیلوگرم، طراوت خاکساردر مبارزات اول و دوم خود با نتایج مشابه ۴ بر صفر مقابل هانا میشل از بلژیک و سابینا زاخاروآ از قزاقستان پیروز شد.

خاکساردر ادامه با نتیجه ۱۰ بر یک کوک ایستیری آگونگ از اندونزی را مغلوب کرد و به نیمه نهایی رفت.
او در این مرحله یک بر صفر مقابل آنجلیکا ترولوگا از اوکراین واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت و روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف شیوری ناکامورا از ژاپن خواهد رفت.

در وزن ۷۵- کیلوگرم، بهمن عسگری ابتدا ۳ بر صفر داستونبک اوتوبالایف از ازبکستان را برد. در مبارزات دوم و سوم نیز پس از تساوی صفر بر صفر مقابل ریوتا ناکامورا از ژاپن و لورنزو پیترومارچی از ایتالیا در هانتی برنده تاتامی شد.
عسگری در مبارزه چهارم ۲ بر یک توماس اسکات از آمریکا را شکست داد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت.

او در نیمه نهایی ۲ بر صفر نتیجه را به رافائل آقایف آذربایجانی دارنده ۳ طلا، یک نقره و یک برنز قهرمانی جهان واگذار کرد و به دیدار رده بندی رفت.

عسگری برای کسب مدال برنز روز یکشنبه با توره ایسبانز از اسپانیا دیدار می‌کند.

در همین وزن علی اصغر آسیابری در اولین دیدار پس از تساوی ۶ بر ۶ با قانون سنشو نتیجه را به انیس گاریبویچ از کرواسی واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۶۰- کیلوگرم:
مجید حسن نیا ابتدا ۴ بر صفر عماد المالکی از عربستان را برد و در ادامه ۸ بر صفر نتیجه را به دولت شمیربوکوف از قزاقستان واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
علی مسکینی دیگر نماینده این وزن در اولین مبارزه ۳ بر ۲ فردوسی فضل علیف از آذربایجان را مغلوب کرد. سپس با همین نتیجه مقابل عبدالله شعبان از کویت پیروز شد. در سومین مبارزه ۸ بر ۲ مقابل آنجلو کریسچنزو از ایتالیا شکست خورد و از ادامه رقابت‌ها بازماند.

در وزن ۶۷- کیلوگرم:
امیر مهدی زاده پس از تساوی ۶ بر ۶ در اولین مبارزه مقابل هومات بخشلیف از آذربایجان با قانون سنشو نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کناررفت.

امیررضا میرزایی در مبارزه اول پس از تساوی ۲ بر ۲ مقابل بارنی ژیل از نیوزلند با قانون سنشو برنده تاتامی شد، اما در دومین دیدار ۳ بر یک نتیجه را به اصیلبک موراتف از قزاقستان واگذار کرد و از ادامه رقابت‌ها بازماند.

سیدعلی کریمی در مقابل دیونوس ژینوس از یونان پس از تساوی صفر بر صفر در هانتی برنده شد و در مبارزه دوم با همین نتیجه در قانون سنشو نتیجه را به فهد الختامی از عربستان واگذار کرد و از گردونه مسابقات حذف شد.


بیشتر بخوانید: نمایندگان ایران برای شرکت لیگ برتر کاراته وان عازم روسیه شدند


هامون درفشی پور ۳ بر صفر کامیلو ولوزو از شیلی را برد و سپس در ۵ بر ۴ مقابل داویت پاتاریزده از گرجستان شکست خورد و حضور در ادامه رقابت‌ها را از دست داد.

در کاتای انفرادی بانوان و در گروه ۲ نگین باقری با کاتارو‌هایی از اسلواکی، ایتالیا، اسپانیا، ژاپن (۲ کاتارو)، مالزی، آمریکا، مصر، مونته نگرو و صربستان همگروه بود و امتیاز ۲۲.۵۴ را کسب کرد و هشتم شد و حضور در ادامه رقابت‌ها را از دست داد.
در گروه ۴ هم فاطمه صادقی با حریفانی از مراکش، ژاپن (۲ کاتارو)، آلمان، چین تایپه، ایتالیا (۲ کاتارو)، ترکیه، اسلواکی و اسپانیا مبارزه کرد و با امتیاز ۲۲.۴۲در مکان دهم قرار گرفت و از حضور در ادامه رقابت‌ها بازماند.

در کاتای تیمی مردان، تیم ایران با ترکیب حسام زرین نعل، حسین زرین نعل و سعید کاظمی که در گروه ۲ با تیم‌های صربستان، مالزی، ایتالیا، روسیه همگروه بود با امتیاز ۲۲.۲۶ در گروه دوم شد و به دور بعد راه یافت، اما در دور دوم پس از کسب امتیاز ۲۳.۳۴ و تساوی با تیم روسیه در یک دیدار مجدد به میدان رفت و نتوانست از گروه خود صعود کند و از حضور در ادامه رقابت‌ها بازماند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ کاراته وان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.