سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترکیب دو تیم شاهین و فولاد اعلام شد

مربیان دو تیم شاهین و فولاد ترکیب تیم‌هایشان را اعلام کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، تیم فولاد خوزستان و شاهین شهرداری از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه در بوشهر به مصاف هم خواهند رفت.

جواد نکونام و تیمش برای کسب سه امتیاز بازی به میدان می‌روند و امیدوارند در شرجی بوشهر بتوانند موفق از زمین بیرون بیایند.

جواد نکونام ترکیب تیم خود را برای این دیدار این گونه اعلام کرد: شهاب گردان، ایوب والی، انس بنی یاسین ، وحید حیدریه، فرزاد جعفری، احمد عبدالله زاده، محمد آبشک، محمد قاسمی نژاد، حسن بیت سعید، روح الله سیف اللهی و لوسیانو پریرا.

عبدالله ویسی سرمربی تیم شاهین بوشهر نیز با این ترکیب تیمش را روانه میدان می‌کند: ماکسیم کوویلیتایا، مرتضی غلامعلی تبار، بهروز نوروزی فرد، علیرضا ابراهیمی، حسن نجفی، امیرحسین موسی زاده، صادق بارانی، دانیال مومنی، ابوذرصفرزاده، شهرام سالاری و حسین مالکی.

قضاوت این دیدار بر عهده اشکان خورشیدی و کمک‌ها محمدرضا ابوالفضلی و یعقوب حجتی و داورچهارم  میلاد قاسمی و ناظر داوری ایرج نظری قرار دارد.

شاهین شهرداری بوشهر با یک امتیاز در قعر جدول است و فولاد خوزستان هم با ۶ امتیاز درجایگاه نهم جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

انتهای پیام/م

۱۱ بازیکن اصلی تیم شاهین شهرداری بوشهر و فولاد خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.