سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معروف: بازیکنان ما عملکرد کم نقصی برابر کانادا داشتند/ مجرد: تک تک بازیکنان عالی کار کردند

تیم ملی ولیبال کشورمان برابر کانادا با استفاده از جوانان عملکرد مناسبی داشت و پیروز میدان شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز توانست در رقابت های جام جهانی، کانادا را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

سعید معروف درباره پیروزی تیم ملی ایران در مصاف با کانادا گفت: فکر می‌کنم بعد از دو باختی که داشتیم، نتیجه‌ امروز پیروزی بزرگی برای ما بود. امروز بازیکنان جوان ما عملکرد خیلی خوب و کم‌نقصی داشتند و از این برد خیلی خوشحالم.

کاپیتان تیم ملی ایران افزود: خیلی خوشحالم که بازیکنان جوان ما برای هر امتیاز جنگیدند. امتیاز به امتیاز پیش رفتند و در پایان سزاوار پیروزی امروز بودند.


بیشتر بخوانید: تیم ملی والیبال ایران ۳ - کانادا ۱ / برد دلچسب در گام سوم / اعتماد به جوانان جواب داد


مجرد: با تمام وجود برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنیم

علی اصغر مجرد درباره پیروزی تیم ملی ایران مقابل کانادا اظهار کرد: بازی سختی بود. دو بازی قبلی را واگذار کرده بودیم و به همین دلیل تحت فشار بودیم، ولی خدا را شکر این بازی را بردیم. تک تک بازیکنان، امروز عالی کار کردند و خوشحالیم که پیروز شدیم. در دو دیدار آینده باید به مصاف استرالیا و برزیل برویم. بازی با استرالیا سختی خودش را دارد و برزیل از آن هم سخت‌تر است، ولی ما به دنبال پیروزی هستیم، هرچند کار راحتی نیست. تیم ما به این دلیل که بلافاصله بعد از مسابقات قهرمانی آسیا به جام جهانی آمد، کمی خسته است، ولی ما بر این خستگی غلبه و با تمام وجود برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنیم.

او درباره درخشش بازیکنان جوان ایران مقابل کانادا هم گفت: به طور کلی بازیکنان جوان‌تر به دنبال فرصت هستند و صد درصد هرکسی که به او فرصت داده شود، تلاش می‌کند تا بهترین عملکرد را داشته باشد و من هم از کادر فنی و آقای کولاکوویچ بابت فرصتی که به من دادند تا در جام جهانی بازی کنم، تشکر می‌کنم. به هرحال هر جوانی که به میدان می‌رود، برای گرفتن حتی یک امتیاز هم انگیزه دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهران
۱۹:۲۹ ۱۲ مهر ۱۳۹۸
در اين بازيها از كوتاه سرعتي و پايپ و دريافتهاي خوب و سرويسهاي صحيح كمتر مي بينيم براي همين با ترس بازي مي كنيم كه آن نشاط و شادابي در بچه ها ديده نمي شود و بازيهاي آسيايي نحوه بازيهاي آنها را خراب كرده است و آنها در شرايط سخت و دشوار بازيها را از اولين سرويس دست كم ميگيريم كه در اواسط بازي با مشكل مواجه ميشويم بنابراين كولاكوييچ بايد بداند كه تغيير در بازيكنان مي تواند تغيير بازي خواني را براي تيم حريف مشكل كند و با كاهش روحيه تيم حريف ميتوان اثرات آنها را در انسجام آنها كم اثر كرد و بدين ترتيب معكوس آن براي ما و بچه ها ايجاد شود تا بازي را بدست بگيريم . اميدواريم با تيم هاي قويتر بهتر ظاهر شويم .