سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگاه رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام حسین (ع) کنارک نصب شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: دستگاه پیشرفته رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام حسین (ع) کنارک برای خدمات دهی به بیماران و جلب رضایت‌مندی مردم نصب شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ؛ محمدمهران امینی‌فرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر اظهار داشت:دستگاه پیشرفته رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام حسین (ع) کنارک برای خدمات دهی به بیماران و جلب رضایت‌مندی مردم نصب شد.

او ادامه داد: این دستگاه تصویربرداری دیجیتال با صرف هزینه‌ای بالغ بر پنج هزار یورو با ارز دولتی خریداری شده است.

او افزود: مهمترین مزیت این نوع دستگاه در مقایسه با نوع آنالوگ آن می‌توان به صرفه جویی در وقت و هزینه بیماران، کیفیت بالای رادیوگرافی و بالطبع تشخیص دقیق، کاهش مدت زمان تحت اشعه بیمار و کاربر دستگاه اشاره کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بیان کرد: با راه اندازی دستگاه مذکور، خدمات رادیولوژی و تشخیصی درمانی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها بصورت دیجیتالی و با حداکثر کیفیت وحداقل خطا به بیماران محترم و مراجعان ارائه خواهد شد.

او  با تشریح برخی از فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی در بخش‌های مختلف خاطرنشان کرد: اورژانس بعنوان خط مقدم درمان نقش تاثیرگذاری در کاهش تلفات مصدومان و مجروحان حوادث و سوانح در جنوب استان ایفا کرده است.

امینی‌فرد ادامه داد: خدمات همکاران اورژانس را نمی‌توان با پول ارزش‌گذاری کرد بلکه خدمت به خلق از ارزش‌های معنوی دین مبین اسلام و انسانیت است و این خدمات در تاربخ ثبت خواهد شد.

او گفت: بزرگترین مجموعه فوریت‌های پزشکی استان با ۸۰ پایگاه اورژانس ۱۱۵ زمینی و یک پایگاه اورژانس هوایی هستیم و باتلاش تمام همکاران خوشبختانه جز ۱۰ دانشگاه بزرگ کشور در زمینه کمیت و کیفیت هستیم.

او بیان کرد: علاوه بر راه اندازی اورژانس هوایی ایرانشهر پیگیری‌های لازم برای راه اندازی اورژانس هوایی چابهار نیز انجام شده است.

او افزود: پیگیری لازم در زمینه ایجاد آموزشکده فوریت‌های پزشکی چابهار برای جذب دانش آموختگان بومی در حال انجام و راه اندازی پایگاه آموزشی اورژانس پیش بیمارستانی بمنظور ارتقا کمی و کیفی آموزش پرسنل از جمله برنامه‌های مد نظر است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر ادامه داد: بزودی کلنگ ۳۳ پایگاه اورژانس جدید به زمین زده خواهد شد و پوشش خدمات اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی به طرز چشمگیری افزایش می‌یابد.

امینی فرد گفت: با شاخص‌های کشوری در حوزه بهداشت و درمان فاصله زیادی داریم و باید برای رسیدن به شاخص‌های کشوری بیش از پیش تلاش کنیم.

انتهای پیام/ع

نصب دستگاه رادیولوژی در بیمارستان کنارک

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.