سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از پایانه مرزی چذابه

امروز جمعه ۱۲ مهرماه، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان از پایانه مرزی چذابه و نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی بازدید بعمل آورد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در آستانه کنگره عظیم اربعین حسینی به منظور بررسی اقدامات انجام شده در حوزه اربعین و نحوه خدمت رسانی به زائران حسینی در پایانه مرزی چذابه، سردار سرتیپ شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت، ولی عصر (عج) در راس هیأتی متشکل از فرماندهان سپاه استان خوزستان و شهرستان از پایانه مرزی چذابه بازدید کرد.

علی حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان ضمن تشکر از بازدید فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) گفت: در ستاد اربعین حسینی (ع) تمامی کار‌ها با یک نگاه اعتقادی و مذهبی در حال انجام است و از دست اندرکاران ستاد اربعین استان و شهرستان و علل الخصوص نیرو‌های نظامی و انتظامی تشکر و قدردانی کرد.

سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) در این بازدید ضمن خداقوت به خدمتگزاران زائران اربعین حسینی (ع) با تشکیل جلسه‌ای در محل پایانه مرزی چذابه در جریان خدمات صورت گرفته به زائران اربعین اباعبدالله الحسین (ع) قرار گرفت.

او در این بازدید گفت: امسال با توجه به حذف روادید، تاکنون ۵ درصد افزایش زوار را نسبت به پارسال شاهد هستیم و پیش بینی می‌شود در روز‌های آتی تردد زائران و سفر به عتبات عالیات نیز افزایش یابد.

او در اداکه بیان داشت: بیمارستان صحرایی سپاه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز به منظور خدمات رسانی به زائران در مرز چذابه راه اندازی خواهد شد.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان نیز در این بازدید گفت: تاکنون طبق برنامه زمانبندی شده طرح جامع چذابه در خصوص زیر ساخت‌ها ۱۷ درصد از برنامه زمانبندی شده توسعه پایانه چذابه جلوتر رفته ایم و در خصوص راه‌های مواصلاتی نقاط بحرانی جاده‌ها مشخص شده و در حال اصلاح این نقاط هستیم.

او تصریح کرد: ۹۰ هکتار پارکینگ در نظر گرفته شده و آماده سرویس دهی هستند، ضمن اینکه بهداشت و درمان نیز ۳ بیمارستان راه اندازی کرده و بیمارستان‌های سوسنگرد نیز آمادگی کامل برای خدمات رسانی به زوار را دارند.

انتهای پیام/گ

بررسی آخرین وضعیت پایانه مرزی چذابه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.