سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مراسم جشن تولد مختلط در قهوه‌خانه‌ها منجر به پلمب خواهد شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: قهوه‌خانه‌ها و کافی شاپ‌های متخلف که اقدام به برگزاری مراسم جشن تولد مختلط میکنند، پلمب می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، وبه نقل از روابط عمومی دادگستری سیستان وبلوچستان؛ حجت الاسلام علی موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان اظهار کرد: جدیدا مواجه شده ایم که عده‌ای به بهانه برگزاری جشن تولد در رستورانها، کافی شاپ ها، قهوه خانه‌ها و برخی از منازل، مراسم مختلط برگزار کرده، از مشروبات الکلی استفاده و اقدام به رقص و پایکوبی می‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان گفت: صاحبان رستوران‌ها، تالار‌ها و مراکز پذیرایی و منازلی که اقدام به برگزاری مراسم به شکل مختلط کنند به اتهام فراهم کردن مکانی برای فساد و فحشا بازداشت می‌شوند.

او  ادامه داد: در صورت کشف مشروب وشرب خمر مجازات متهمین تشدید خواهد شد. اماکن مذکور در هر صورت پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها ممانعت خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان افزود: با کسانیکه جوانان را به فساد و فحشا تشویق و یا زمینه این گونه موارد را فراهم می‌کنند و مرتکب عمل منافی عفت می‌شوند برخورد قضایی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشن تولد در قهوه خانه ها پلمب می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.