سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شکست فشار حداکثری آمریکا با درایت رهبری

امام جمعه موقت ساری گفت: فشار حداکثری آمریکا بر مردم ایران با درایت مقام معظم رهبری به شکست منجر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام یوسف یوسف پور امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ،با بیان اینکه آمریکا در طول چهل سال با ترفند‌های مختلف تلاش کرد تا دوباره به ایران برگردد گفت: این ترفند‌ها با درایت مقام معظم رهبری و هوشمندی مردم و پیروی از ولایت فقیه به شکست کشیده شده است.

او در بخش دیگری از سخنانش با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی از این نیرو به عنوان مظهر اقتداری جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: پلیس جمهوری اسلامی مکتبی و ولایی است.

حجت الاسلام یوسف پور گفت: نیروی انتظامی با دادن ۱۳ هزار شهید و ۲۱ هزار جانباز دین خود را ادا کرد و ما سپاسگزار نظم و امنیت در کشور هستیم.

اودر بخشی از سخنانش، اولین ویژگی جامعه دینی را دین باوری، امامت و رهبری بیان کرد و بر لزوم معرفت و شناخت از سوی مومنان تاکید کرد.

امام جمعه موقت ساری اطلاعت پذیری و داشتن تقوا را از دیگر ویژگی‌های مومن بیان کرد و گفت: مومن واقعی همواره به یاد خداوند است و در نیت، رفتار و کردار صادق است.

یوسف‌پور با اشاره به روز جهانی کودک افزود: اسلام به تربیت و سلامت کودک بسیار حساس است و آن را بزرگترین وظیفه پدران، مادران، مربیان و مدیران می‌داند، اولیا امانت‌دار کودکان هستند این امانت الهی بوده و مهم‌ترین مرکز تعلیم و تربیت کودکان، خانواده است.

انتهای پیام/س


شکست فشار حداکثری آمریکا بر مردم ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.