سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سفر خواننده آمریکایی به سرزمین‌های اشغالی کار دستش داد

سفر یک خواننده آمریکایی به سرزمین‌های اشغالی با واکنش‌های انتقادی همراه شد و او را مجبور به عذرخواهی از هوادارانش کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، دمی لواتو، خواننده آمریکایی به علت سفر به سرزمین‌های اشغالی مجبور به عذرخواهی از طرفداران خود شد.

لواتا ۲۷ ساله اخیرا در ازای چند پست در شبکه‌های اجتماعی، مجوز سفر رایگان به سرزمین‌های اشغالی را دریافت کرد. اما سفر او با واکنش‌های جدی از سوی طرفداران او همراه شد و او مجبور به ارائه توضیحاتی درباره این سفر در صفحه اینستاگرام خود شد.

این خواننده آمریکایی با تلاش برای مبرا کردن خود از این اقدام جنجالی، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: من بسیار نامید شده ام. هیچ کس به من نگفت با رفتن به آنجا مشکلی پیش می‌آید یا اینکار من توهین به کسی خواهد بود. با توجه به این، متاسفم اگر به کسی آسیب زده یا توهین کردم، زیرا چنین قصدی نداشتم.

سفر اخیر او به سرزمین‌های اشغالی با واکنش‌های انتقادی بسیاری همراه شد. بسیاری می‌گویند این اقدام او جانبداری از مناقشه طولانی مدت میان فلسطین و رژیم صهیونیستی بوده است. لواتو طی روز‌های اخیر چند پست درباره سفر خود به سرزمین‌های اشغالی در صفحه ایسنتاگرام خود قرار داد.

رژیم اشغالگر صهیونیستی که جنایات گسترده‌ای علیه فلسطینیان انجام داده است، همواره سعی دارد با دعوت از افراد مشهور و سلبریتی‌ها برای سفر رایگان به فلسطین اشغالی، وجهه خود را در عرصه جهانی ترمیم کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.