سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای حضور رستمی و علی حسینی در مسابقات کسب سهمیه المپیک؛

مرادی: از طریق کمیته ملی المپیک اقدام خواهیم کرد/ به رستمی گفتم با وزنه‌های کم شروع کند

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: رایزنی‌های لازم را برای حضور رستمی و علی حسینی در مسابقات کسب سهمیه المپیک انجام می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان درباره دو ملی پوش وزنه بردار کشورمان که از رقابت های کسب سهمیه المپیک باز ماندند گفت: موضوع علی حسینی و کیانوش رستمی دو مسئله جداگانه است. این دو نتوانستند در رقابت های جهانی کسب سهمیه المپیک کنند و همچنین موفق نشدند امتیازات لازم را برای ایران به دست آورند و همان طور که می دانید فدراسیون جهانی وزنه برداری یک قانون ۶ ماهه اول و یک قانون ۶ ماهه دوم دارد.

او افزود: کیانوش رستمی و سعید علی حسینی به خاطر آن که نتوانستند در مسابقات ۶ ماهه اول امتیاز لازم را کسب کنند و چون پنجره کسب سهمیه المپیک هم اردیبهشت ماه بسته می شود، به همین دلیل ما با فدراسیون جهانی صحبت هایی را انجام دادیم تا این دو ملی پوش وزنه بردار کشورمان را به مسابقات سن مارینو و سوئیس اعزام کنیم اما با مخالفت فدراسیون جهانی مواجه شدیم. حال قرار است که فردا از طریق کمیته ملی المپیمک درخواست کنیم تا با فدراسیون جهانی وزنه برداری رایزنی هایی را داشته باشند تا ما بتوانم این دو ملی پوش ارزشمند کشورمان را به رقابت های کسب سهمیه المپیک اعزام کنیم. 


 بیشتر بخوانید: سلیمی: از چند باشگاه برای تیمداری پیشنهاد دارم/ طرفدار پر و پا قرص تیم فوتبال نساجی هستم


رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره عدم آگاهی کیانوش رستمی از امتیاز کسب سهمیه المپیک در رقابت های جهانی تایلند هم گفت: به هیچ عنوان این خبر صحت ندارد. من خودم چندین مرتبه قبل از مسابقات و حتی در حین مسابقات با کیانوش رستمی صحبت کردم و حتی به او گفتم از وزنه های کم شروع کند. زیرا اولویت اول ما در رقابت های جهانی تایلند، کسب سهمیه المپیک و بعد از آن گرفتن مدال و رکورد شکنی بود.

علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان همچنین درباره سعید علی حسینی هم که باعث شد نتواست در مسابقات جهانی شرکت کند گفت: با توجه به آسیب دیدگی شدیدی که برای علی حسینی به وجود آمده بود ما باید کسی را جایگزین او می کردیم و به همین دلیل تصمیم گرفتیم وزنه بردار جوان خودمان را که برای اولین بار در رقابت های جهانی آن هم در رده بزرگسالان شرکت می کرد به مسابقات جهانی تایلند اعزام کردیم. درست است نتوانست در آن جا نتایج خوبی را کسب کند اما او جوان است و ما باید به او فرصت بدهیم تا در آینده بتواند خود را نشان دهد.


بیشتر بخوانید: تکلیف سرمربی تیم ملی وزنه برداری فردا مشخص می شود


او افزود: این که علی حسینی می گوید وزنه هایی که برای او در نظر گرفته شده نامناسب بوده است و باعث شد مصدومیت وی تشدید شود کاملاً اشتباه است. اگر این طور است پس چرا قشقایی و دهدار  توانستند. ما نباید عملکرد سرمربی تیم ملی را نادیده بگیریم. علی حسینی به ما گفت که می خواهد به شیوه خودش در رکوردگیری شرکت کند، اما این مورد قبول فدراسیون و کارد فنی قرار نگرفت. حال همان طور که گفتم قرار است فردا با کمیته ملی المپیک صحبت هایی را انجام دهیم تا بتوانیم از آن طریق این دو ملی پوش ارزشمند کشورمان را به رقابت های آتی اعزام کنیم تا بتوانند در آن جا امتیازات لازم را برای کسب سهمیه المپیک به دست آورند.

انتهای پیام/

اظهارات علی مرادی درباره کیانوش رستمی و علی حسینی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.