سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهردار تهران در جمع خبرنگاران مطرح کرد:

کف سازی خیابان لاله‌زار همانند ۳۰ تیر می‌شود

حناچی با بیان اینکه لاله زار تبدیل به محور فرهنگی می‌شود، گفت: این کار به این معنا است که خودرو کمتر در خیابان لاله زار حضور یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروز حناچی شهردار تهران صبح امروز در حاشیه بازدید از اقدامات انجام شده در خیابان لاله زار تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: در طرح جامع و تفصیلی تهران محور فرهنگی و تاریخی از لاله زار نو شروع می‌شود و به لاله زار قدیم که میدان امام خمینی و بازار تهران است وصل می‌شود.
 
شهردار تهران با بیان اینکه کسبه را تشویق کرده‌ایم تا برای مرمت بنا‌های موجود در این محور همکاری کنند، گفت: خیابان لاله‌زار قدیم‌ترین خیابا‌ن‌های تهران است که قدمت آن به دوره قاجار برمیگردد.
 
او خاطر نشان کرد: در کشور همسایه ما چنین خیابان‌هایی تبدیل به موتور محرک شهر شده‌اند و ما هم بنا داریم این خیابان را به ارزش واقعی خودش برگردانیم.
 
حناچی با بیان اینکه در گام اول حذف زوائد بصری و کف سازی مورد نظر است، گفت: علی رغم اینکه مردم زیادی به خیابان لاله زار مراجعه می‌کنند، اما پیاده رو آن تنگ است و ما تصمیم داریم که آن را عریض کنیم.


او خاطرنشان کرد: برای اینکه کسبه هم برای بارگیری مشکل پیدا کنند می‌توانیم ساعات خاصی از روز مانند ساعات اولیه صبح که مراجعه کننده کم تری وجود دارد را برای تخلیه بار اختصاص دهیم.
 
حناچی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا خیابان لاله‌زار همانند خیابان ۳۰ تیر می‌شود،گفت: وقتی صحبت از محور فرهنگی می‌کنیم این پیام را می‌دهیم که خودرو کمتر حضور یابد.
 
شهردار تهران  گفت: یکی از اماکن تاریخی این خیابان هم خریداری شده که انشالله هنگام افتتاح اطلاع خواهیم داد.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.