سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس سازمان دامپزشکی در پیش خطبه نماز جمعه:

رونق تولید در زمینه‌های دامی در سالی رقم خورد که بیشترین تحریم های دشمنان را شاهد بودیم

رییس سازمان دامپزشکی کشورمان گفت:سازمان دامپزشکی وظیفه محافظت از بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه دامی را برعهده دارد.


به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رفیعی پور، رییس سازمان دامپزشکی کشور، در پیش خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: درک ما از یک حرفه بستگی به ذات و ماهیت آن دارد و در همین راستا هم خدمات دامپزشکی  برابر قانون و حاکمیت در قالب دو واژه امنیت و سلامت تعریف شده است.

او افزود: در حوزه امنیت، سازمان دامپزشکی وظیفه محافظت از بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه دامی را برعهده دارد، سرمایه‌ای که پویا، دائمی و مولد است.

رفیعی پور ادامه داد: علاوه براین سازمان دامپزشکی کشور در حوزه امنیت  وظیفه تامین سلامت، کیفیت و بهداشتی بودن غذای مردم را هم برعهده داشته و در این جهت تمام تلاش خود را انجام می دهد؛ چراکه سلامت ایجاد نمی‌شود مگر اینکه اقدامات بهداشتی و پیشگیرانه را دنبال کنیم و سازمان دامپزشکی کشورمان هم در این زمینه به کنترل حوزه انسان و دام می پردازد.

او همچنین عنوان کرد: بعد از انقلاب اسلامی، به لطف الهی مدیریت بهداشتی به کمک مدیریت تولید آمد و در حوزه امنیت غذایی مدیریت بازار هم تامین شد و ما توانستیم در حوزه جهانی حاضر شویم.

رییس سازمان دامپزشکی گفت: با افتخار اعلام می کنم که به سطحی قابل توجهی از کمیت و کیفیت فرآورده‌های خام دامی به خود کفایی دست یافته ایم و در همین راستا شاهد بودیم که دامپزشکی در سال رونق تولید تمام تلاش خود را در کمک به حوزه تولید صرف کرد.

 


بیشتر بخوانید: رئیس سازمان دامپزشکی مطرح کرد؛ توافق سازمان دامپزشکی ایران و پاکستان برای صادرات دام زنده


 افزود: با این شرایط در سالی که دشمنان می خواستند با تحریم‌ها به ما ضربه بزنند، به رونق تولید در زمینه‌های دامی رسیدیم و در سال‌های گذشته با تلاش‌های ما بیماری‌های تب برفکی و آنفلوآنزای پرندگان کنترل شد و از وارد آمدن ضربه سنگین به حوزه دامی جلوگیری شد.

او در پایان گفت: فرزندان ملت شریف ایران در حوزه دامپزشکی به مسئولیت خود عمل می کنند، اما این تلاش‌ها محقق نمی شود مگر با کمک‌ها و حمایت‌های سه قوه حاضر در کشور.

انتهای پیام/

رونق تولید در زمینه‌های دامی

برچسب ها: دامپزشکی ، نماز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.